Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Anna

Anna

27-08-2011 om 00:17

Wekker

Ik zoek al een tijdje de ideale wekker. Hij moet verlichte en grote cijfers hebben want zonder m'n lenzen ben ik stekeblind 's nachts. Als ik wakker word wil ik kunnen zien hoe laat het is zonder het licht aan te doen of naar m'n bril te moeten grabbelen.
Maar ik hou er ook weer niet van als de slaapkamer verlicht wordt want ik slaap liefst zo donker mogelijk. En hij moet simpel en goedkoop zijn, op stroom werken maar wel een back up batterijtje hebben voor alle veiligheid.
Radio of wake up light hoeft allemaal niet. Wakker worden is zo ellendig, een leuk deuntje of licht helpt toch niet
Wie heeft de ideale wekker in huis en verraadt mij waar die gekocht is?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Marie

Marie

27-08-2011 om 01:09

Vera*

Vera*

27-08-2011 om 09:46

Tja

Ik breng 'gewoon' mijn wekker naar mijn gezicht als ik wil zien hoe laat het is. De wekker staat ook omgedraaid zodat ik in het donker ook niet naar veel te veel licht kijk.

Vera

Fiorucci

Fiorucci

27-08-2011 om 14:00

Anna

Bij Albert Heijn zag ik ze staan!!!

Hema

Hier een digitaal wekkertje waarvan je het lampje aan kan zetten, dan verlicht-ie 3 seconden. Loeigrote cijfers. Ding zet zichzelf gelijk, die straalt in op een of andere satelliet ofzo. Vrij klein, wit, ziet er wel grappig uit vind ik (je kan er doorheen kijken gek genoeg) en maar EUR 12,-
http://www.hema.nl/winkel/Wonen/Klokkenwekkers/wekker-(13710270)

Groeten,

Temet

Lara

Lara

28-08-2011 om 00:30

Zwart met rood

Zelf wil ik het liefst een wekker met een zwart scherm en rode letters. Die staat nu (hele simpele van de hema) op het nachtkastje van mijn man. Ik heb een wake-up light waar ik iets voor heb gezet, deze is namelijk veel en veel te licht, maar ik kan het display niet afplakken want dan kan ik mijn wekker niet zetten. Hiervoor had ik een wekker van de hema, blauwe buitenkant display zwart maar de cijfers groen, geeft ook teveel licht vind ik. En sommige wekkers vind ik 'brommen', heel irritant, dat had die blauwe wekker ook, die had ik dus altijd op een washandje staan.
Maar het minste licht komt er van zwart met rood, en ik zou dus die van cresta nemen van de kijkshop, wat Marie schreef, daarvan zijn de cijfers ook lekker groot

Licht

De wekker die ik eerder noemde heeft alles wat er hier als tip wordt gegeven Zwarte achtergrond met duidelijke/grote cijfers (niet rood maar ornje), de lichtsterkte van de cijfers is instelbaar en de wekker is lekker simpel in gebruik. Tis dat ik zelf een wekker met dubbele wektijd nodig heb Heb zelf trouwens een Sangean waarbij je het licht uit kunt doen.

Anna

Anna

04-09-2011 om 15:42

Allemaal bedankt

Marie, dat ziet er uit alsof het een goede zou kunnen zijn. Bedankt
Picasso, die ziet er ook goed uit. Ik ga ze allebei eens bekijken.
Vera, dan moet ik eerst het hele bed door want hij komt aan de andere kant te staan. Dus ik wil het liefst eentje die ik zo kan zien.
Fiorucci, ik was vorige week bij de AH maar heb ze niet gezien. Ik hou het in de gaten.
Temet, die heb ik laatst gekocht maar je moet het lampje aan zetten en dat bleek dus niet handig. Ik heb hem aan mijn jongste gegeven
Lara, ik denk dat je gelijk hebt. Dank je.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.