Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

liora

liora

01-08-2013 om 10:57

Wegwerp bbq

Werkt dat een beetje? Laatst eentje geprobeerd op de camping maar toen kwam er al snel iemand met een echte bbq aanzetten.
Iemand ervaring?

Links

Links

01-08-2013 om 11:31

Beperkt

Hoeveelheid kolen is beperkt en de afstand tussen kolen en rooster ook. T is meer als aardigheidje voor bij de picknick dan dat je er echt een hele bbq avond mee kunt gaan houden.

Of het wat is, hangt dus vooral af van wat je verwachtingen zijn.

liora

liora

01-08-2013 om 12:03

Verwachtingen

Ik wilde er een biefstukje en wat worstjes op leggen eigenlijk...

Gaat prima

Lang geleden weleens gedaan tijdens een vakantie in NL, eentje bij de AH gekocht. Ging prima.

Links

Links

01-08-2013 om 13:11

Prima

Voor twee rondes "makkelijk" vlees is dat prima te doen hoor.

Goed te doen!

als je niet met 10 man bent
Ik koop ze meestal bij de Action voor drie keer niks en mijn ervaring is dat je er toch minstens een uur goed op kunt grillen! En ze doen het meteen

Ook prima

Wij kunnen er een uur lang prima wat lapjes vlees op gooien. En heerlijk, na afloop gewoon weggooien. Een uur vind ik ook lang zat, heb ik genoeg vlees achter de kiezen en is het tijd voor het dessert!
Goed, dat je erover begint, pluk vanavond zo'n aluminium bak uit de schuur. Heb er altijd 2 van de action op voorraad liggen. Eetse!

Tango

Tango

02-08-2013 om 18:19

Handig

Ik vind die dingen reuze handig voor op de camping. Met een gezin van 4 personen gaan ze precies lang genoeg mee voor het vlees en de marsmallows. En daarna hoef je niets schoon te maken want je gooit hem gewoon weg.
We hebben al diverse soorten gehad, weinig verschil ervaren. Nu inderdaad twee bij de Action ingeslagen en van de week kreeg ik er 1 van mijn moeder. Dat wordt dus 3 keer barbecueen tijdens onze kampeervakantie.

liora

liora

03-08-2013 om 12:36

Dank

Dank allemaal! Net een kwartier voordat we hem wilden aansteken, ging het regenen gisteren. Dus toen maar gewoon de grillpan gebruikt. Was ook lekker!
Maar fijn om te weten dat zo'n ding prima is!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.