Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

P

P

28-01-2013 om 07:04

Weer op zoek naar dekbedovertrek

Ik heb al heel wat bekende sites gehad en ik kan het weer eens niet vinden: we zijn bezig om de kamer van jongste op te knappen en nu zoeken we nog een dekbedovertrek met de kleuren rood, wit en zwart.

Héél toevallig kwam ik in een winkel een dekbedovertrek tegen die helemaal aan de verwachtingen vol deed (met een auto, met veel rood en zwart-witte blokjes) maar het was de laatste en die kan ik nergens meer vinden.

Kind zoekt niet iets voor volwassenen (dat was weer te simpel) maar ik denk dat hij iets met stoere strepen ofzo wel goed vindt. Weet iemand iets? Gewone één persoonsmaat dus, eventueel XL.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
krin

krin

28-01-2013 om 11:24

Haha

Ik zeg deze: http://tinyurl.com/a6xcpnv

Haha krin

Ik dacht meteen aan een Feyenoord dekbedovertrek (ik schat zomaar in dat Pzoon dat nog erger vind dan een Ajaxovertrek).

P, Als je geen zwart/rood/wit dekbedovertrek kan vinden kan je het kleurenschema misschien ook eer aan doen door een rood hoeslaken te nemen en een zwart/wit overtrek.

skik

Jeemig krin

Na het klikken op jouw linkje krijg ik nu steeds popupadvertenties van de Ajax fanshop. Hoe leg ik dat vanavond uit aan mijn man?

skik (Rotturdammur)

krin

krin

28-01-2013 om 12:16

Skik

Voor al uw extracurriculaire internetactiviteiten adviseer ik http://adblockplus.org/nl/firefox

P

P

28-01-2013 om 19:06

Rosa!

Ik kan je wel zoenen! Het dekbed wat zoon heeft staat er bij en nu heeft hij nog keuze ook. Bedankt!

En Krin, ja logisch maar ik was vergeten te vertellen dat hij absoluut niets voetballerigs wil.

rosa

rosa

29-01-2013 om 09:26

Mooi

ik had gegoogled op iets als auto dekbedovertrek rood. Voor een volgende keer

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.