Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Weekend sale bijenkorf: serviestip

Een tijdje terug was er een serviesdraadje (Ingrid ben je inmiddels geslaagd?) en voor iedereen die sindsdien nog op zoek is naar een mooi servies met korting heb ik een tip.

Dit weekend heeft de Bijenkorf namelijk een weekendsale. Je kunt er met een aardige korting onder meer terecht voor servies van Maxwell & Williams.

http://www.debijenkorf-magazine.nl/2011/201110-actie/index_flash.html?M=488227c7-cd4b-4ab2-acc7-05992dafce3c

Chris

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ha! hier is de knoop doorgehakt.

2 weken zijn we eindelijk de Arzberg tric in het echt wezen bekijken & iedereen vond het mooi. Het was een verjaardagskado (april, haha) maar timingsgewijs denk ik dat het nu ook wel in de zak van Sinterklaas zou mogen. Ik ga eerst voor de basisborden (diep, ontbijt, diner) in 12-voud. Wsch zoekt iedereen een mooie kleur uit, en doen we dus 5 verschillende kleuren & de rest wit. Mooie mix van basis & lollig.

Nu nog even bestellen.....

Ingrid

ChrisH

ChrisH

04-11-2011 om 10:45 Topicstarter

Niet vergeten hoor ingrid

Op tijd bestellen hoor. We willen natuurlijk van jou horen dat je straks aan een feestelijk gedekte Arzberg Tric-kerstdis zit (als het broodnodige tegenwicht voor de Boerenbont-mafia).

Chris

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.