Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

zebra

zebra

26-07-2016 om 15:29

weegschaal met kuren

onze weegschaal vertoont nogal kuren, hij verspringt nogal en dat gaat niet over 1 ons maar dat kan ineens 2 kg schelen. Niet handig natuurlijk als je je wil wegen en dat ding het ene moment (bijvoorbeeld) 75,2 kg aangeeft en 5 seconden later ineens 73,8 kg of 77,4 kg. Natuurlijk zijn er al andere batterijen in gegaan maar dat lijkt niet te helpen.
Kan het zijn dat hij gewoon versleten is na een aantal jaar? We hebben hem wel al vrij lang namelijk.

Caesar

Caesar

26-07-2016 om 15:41

Vlak

De ondergrond moet goed vlak zijn. Digitale weegschalen hebben hier vaak meer last van simpele analoge weegschalen.

zebra

zebra

26-07-2016 om 16:23

heb ik ook al gehoord

idd van die vlakke ondergrond. Voorheen ging het wel maar het is vooral de laatste weken dat hij echt verspringt terwijl je erop staat. Hij blijft even staan op een bepaald gewicht en springt dan ineens omhoog of omlaag. Zo heb ik er weinig aan natuurlijk. Als hij echt versleten is dan haal ik deze week een andere.

Marie

Marie

26-07-2016 om 17:22

batterij?

Is het een digitale? Even batterij vervangen.

zebra

zebra

26-07-2016 om 17:23

idd digitaal

en batterij is al vervangen maar dat helpt niet

zebra

zebra

26-07-2016 om 17:26

ik bedoel eigenlijk meer

of een weegschaal gewoon versleten kan zijn na een bepaalde tijd, denk wel 10 jaar ofzo.

Mijntje

Mijntje

26-07-2016 om 17:40

alles slijt

maar ik zou hierna voor een ouderwetse kiezen, zonder batterijen.

zebra

zebra

26-07-2016 om 19:53

Mijntje

heb inmiddels een nieuwe besteld, wel digitaal want anders kan ik de cijfers niet goed lezen. Mijn man was er ook klaar mee dus hij vertoonde niet alleen bij mij allerlei kuren

Zebra.

Het laagste gewicht is het juiste

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.