Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Ivanka

Ivanka

18-06-2015 om 20:35

waterkoker aldi of action

Wil een glazen waterkoker nu heb ik 1 bij de3 aldi gezien €24.99 en 1 action € 15.95 heeft iemand ervaring met elektrische apparaten van aldi en/of action ?

four

four

18-06-2015 om 20:39

Aldi

Ik zou gaan voor de Aldi. Mijn ervaring is dat dergelijk producten daar meestal met duitse grundlichheit gemaakt worden.

Ivanka

Ivanka

18-06-2015 om 20:51

action ook duits

Die van de action is ook Duits makelaardij

Jessica O

Jessica O

18-06-2015 om 21:04

persoonlijk

Zou ik ook voor aldi gaan. Maar dat is ook omdat ik van 2 weet die een action waterkoker hadden. Hadden ja, want die dingen lekten vreselijk!

Aldi

Mijn keuze zou die van de Aldi zijn, alleen omdat ik het "design" mooier vindt. Ook alleen belangrijk als hij op het aanrecht staat.

Moni

Moni

18-06-2015 om 22:08

Zeker Aldi

Zij hebben meestal drie jaar garantie op dit soort producten en de kwaliteit is goed.
Action heeft producten van heel wisselende kwaliteit.

neteret mut

neteret mut

18-06-2015 om 23:40

wij

gebruiken al een jaar een glazen waterkoker van de aldi (beetje bolle buik), kostte idd rond de 25 euro. Bevalt ons prima. Of het om dezelfde gaat weet ik niet, dan moet ik op zoek gaan naar de nederlandse aldi acties (en daar heb ik nu op dit tijdstip geen zin in)

creabea

creabea

23-06-2015 om 11:57

geen action!

op een of andere manier kom ik heel vaak van een koude kermis thuis met actionspul. Logisch, want het is veel te goedkoop natuurlijk. Die van de Aldi gaat vast langer mee.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.