Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

MariaR

MariaR

28-12-2012 om 16:26

Wat zijn leuke artikelen waar je een naam op kunt laten drukken?

Vanwege het heugelijke feit dat mijn zoon een nieuwe naam krijgt (hij is transgender en gaat nu als jongen leven, is daar heel blij mee), geven wij een feest. Mensen die zijn uitgenodigd willen iets toepasselijks geven en omdat het toch een naamfeest is, had ik bedacht dat artikelen met zijn naam erop wel een goed idee zou zijn. Kan iedereen meteen wennen
Weten jullie leuke, originele sites, of artikelen die ooit gegeven/ ontvangen hebt waar een naam kon laten drukken/ opstond.
Een shirt krijgt hij al van zijn vader
Alvast bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
toja

toja

28-12-2012 om 16:52

Kijk eens

Op de site van bijv de Hema bij fotocadeaus, als je er een foto op kunt zetten, kun je er ook een naam opzetten.
Even denken...bekers, broodtrommel, rugzak, muts, sleutelhanger, glas, naambordje voor bij de voordeur, tegenwoordig heb je ook van die houten letters, hoesjes voor ds of telefoon bijvoorbeeld...
Verstuurd met de Ouders Online iPad app.

mepal

mepal

28-12-2012 om 17:46

Mepal

mymepal.nl

bekers, waterflessen, lunchboxen, naamplaatjes voor in kleding enm dergelijke

Rafelkap

Rafelkap

28-12-2012 om 17:48

Even meedenken, wat een super idee!
Nog niet genoemd: een vulpen of bv parker met zijn naam erop, handdoek, een agenda/dagboek/notebook met naam (kadovoorjou.nl)

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

28-12-2012 om 20:26

Waslabels

Van die mooie labels met je eigen naam om al je kleding te labelen. Mijn opa had hele chique.
Je kan op bruidswebsites ook slippers bestellen met een naam in de zool zodat je naam als voetsporen achterblijft.
Een ring met aan de binnenkant zijn naam.
Taart.
Spandoek.
Verjaardagskalender. Doe maar gelijk voor iedereen, kunnen ze meteen zijn goede naam opschrijven .
Mooie agenda met naam er in.
Horloge met inscriptie.
Manchetknopen met monogram.
Exlibris laten ontwerpen.
Briefpapier.
Een Ipod met inscriptie.
Rosa van der Zanden

Sawo

Sawo

28-12-2012 om 22:00

Relatiegeschenken

Hoi Kijk eens op een site met relatiegeschenken. daar staan een heleboel mogelijkheden bv bidons usb sticks tassen toch afhankelijk van hoeveel je wil van bepaald artikel.
Groet
Saar

Gefeliciteerd!

Ik heb geen verdere suggesties, nou jar misschien zelf een trui of muts breien met naam, maar wil jullie graag van harte feliciteren!

Valkyre

Valkyre

29-12-2012 om 09:10

Goedgemerkt

Daar kun je ook deurstickers en andere dingen met naam bestellen. En verder simplycolors.nl en rainbowbabies.nl. Ik weet niet hoe oud hij is; misschien zijn een aantal dingen te kinderachtig. Maar ze hebben bijvoorbeeld ook sweatshirts en joggingbroeken e.d.

Heel veel plezier met het naamfeest, en heel veel levensgeluk voor je zoon!

Valkyre

tonny

tonny

29-12-2012 om 10:46

Een mooi feest met elkaar!

ik heb weleens een leuke sporttas laten maken bij bulbby. Kijk eens op de site.

MariaR

MariaR

29-12-2012 om 11:33

Wow!

Wat veel reacties, dank jullie wel, daar kunnen we wel wat mee.
Bedankt voor de felicitaties ook. Doet goed.

Keycords

Een keycord is misschien ook wel leuk, er zijn verschillende sites te vinden met google waar je de naam op het koord kan laten maken. En oh ja, wat ontzettend leuk dat jullie dit doen! Gefeliciteerd, en een fijn feest gewenst!

Hanny61

Hanny61

29-12-2012 om 23:48

Geen andere ideeën

maar van harte gefeliciteerd met je zoon! Veel plezier op het feest.

Snuggle's

Snuggle's

30-12-2012 om 00:19

Wat mooi

Gefeliciteerd !
Bij vistaprint hebben ze ook veel naam spullen. En met aanbiedingen okk vaak voor alleen verzendkosten.

+ Brunette +

+ Brunette +

30-12-2012 om 15:58

Nog niet genoemd geloof ik

Muismatje.
Kalender.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.