Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

oregano

oregano

27-01-2012 om 13:42

Wat zijn goede oordopjes?

Mijn vriend begint tegen de ochtend te snurken, en als ik dan wakker wordt slaap ik moeilijk weer in. dus steeds korte nachten. ik doe wel oordopjes in maar hoor het dan nog. Weet iemand welke goed en geluidsdicht zijn? ik heb nu die gele die je kan vormen, soort schuimrubber gehad, en orange met geel vd sprotwinkel maar deze helpen niet afdoende.
Alvast grote dank!
Groeten oregano

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Oregano

Je kan ze op maat laten maken. Schijnt niet eens zo heel erg duur te zijn en werkt beter dan sponsjes. Heb er zelf geen ervaring mee, maar weet dat mijn broer zulke dingen heeft gekocht. Als ik nu maar wist waar...

Die sponsjes heb ik zelf wel eens gebruikt en ik vind het ondingen, ze helpen amper en vallen er bij mij altijd uit.

Groeten,

Temet

amk

amk

27-01-2012 om 14:01

Aanmeten

de aangemeten oordoppen van de audioloog zijn het beste. Dit zijn andere dan je voor bv zwemmen krijgt omdat die wel geluid moeten doorlaten.

Marie

Marie

27-01-2012 om 14:44

Aanmeten en vriend naar de kno?

Hallo
Waarom snurkt je vriend zo? Wellicht dat hij eens bij een huisars of kno-arts langs moet?
En verder werken aangemeten oordoppen inderdaad het beste.
succes

Wax

Je hebt ook waxen oordopjes, die kneed je warm en dan vormen ze zich naar je oor.

app-sent

eni65

eni65

28-01-2012 om 10:21

Duur

Die dingen die je op maat laat maken (schoonenberg bv) zijn duur! Vraag wel eerst de prijs.

Prakje

Prakje

28-01-2012 om 17:45

Zwemdoppen

Kun je laten maken bij een brillenwinkel. Die zijn niet heel duur en laten nauwelijks geluid door. Dit doen ze door een soort kunststof in je oor te spuiten.

De dure oordoppen hebben ze ook, die zijn echt duur maar vooral bedoeld voor oa muzikanten. Zoon heeft de dure omdat hij op drumles zit. Het eerste jaar heeft hij zwemdoppen gehad.

Laten maken kan maar...

die dopjes van de gehoorwinkel heb ik ook eens laten maken, maar die waren erg stevig en helemaal niet lekker om mee te slapen. Bovendien worden ze zittend aangemeten en dan zit je oor anders dan als je erop ligt. Ik heb ze toen weggegooid en ben weer overgegaan op Ohropax

Ohropax

Ik slaap al 20 jaar of zo met oordopjes om het gesnurk van man niet te hoeven horen. Ze zijn van wax; even zacht laten worden in je hand, kneden en in je oor proppen. Ik hoor dan vrijwel niks meer (ook geen spokende kinderen 's nachts, wat manlief dan op mag knappen

oregano

oregano

03-02-2012 om 11:23

Update

Ik ben blij! Ik heb alle oordoppen uitgeprobeerd die er te koop zijn.Sinds 4 dagen heb ik die wax oordoppen (goedkoop merk kruidvat) en voor vriend een spray gekocht met van die neusstrips erbij in het doosje en sinds deze 4 dagen gaat het goed!!! Hoeft hij niet meer naar de kamer waar we al een matras hadden klaarliggen...Dus of de strips helepen goed met de neusspray of ik hoor het niet meer, maakt niet uit ik ben een stuk uitgeruster, heerlijk!
Groet oregano

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.