Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Charis

Charis

23-06-2014 om 12:45

Wat zijn de fijnste schoonmaakhandschoenen?

Mijn moeder zit als werkster meerdere uren per dag met haar handen in het water. Handschoenen gebruikt ze niet, want dan heeft ze 'geen gevoel'. Maar ondertussen hebben haar huid en nagels hier wel flink onder te lijden. Wat zijn de fijnste schoonmaakhandschoenen waarmee je toch nog voldoende gevoel hebt. Ervaring iemand?

Charis

Kan ze niet beter chirurgenhandschoenen gebruiken? Dan heb je meer gevoel dan met klassieke schoonmaakhandschoenen. Van die dunne latexhandschoentjes, gewoon te koop bij de drogist. Alleen wel wegwerp, maar zo idioot duur zijn ze nou ook weer niet.

Groeten,

Temet

amk

amk

23-06-2014 om 14:59

Temet

die dingen zijn ook bijzonder kwetsbaar en niet bestand tegen schoonmaakmiddelen, daar worden ze nog kwetsbaarder van.

Charis

Charis

23-06-2014 om 15:44

Latex

Ja, die latex heb ik ook al aan gedacht. Heb zelf ook zo'n pak van 600 stuks staan voor een paar euro die ik gebruik bij het aardappel schillen omdat ik daar eczeem van krijg (weet niet of dat officieel bestaat maar ik heb het). Die zijn heel fijn qua gevoel, maar wel erg dun.

Volgens mij moet je eigenlijk van die rubberhandschoenen hebben, maar dan wel een paar dat goed aansluit. Vaak zijn die dingen veel te groot.

anut

anut

23-06-2014 om 16:35

dun

Die latex handschoenen, chirurgenhandschoenen lijken me net prima geschikt. Worden bij ons op de zaak ook gebruikt (agressievere producten dan schoonmaakspullen) en zijn prima voor 1 of 2 keer. Ik heb datzelfde, moet ook iets kunnen voelen en daar zijn die dikkere handschoenen niet geschikt voor.

Astrid

Astrid

24-06-2014 om 13:26

ook latex

ik maak er op mijn werk mee schoon. Meestal gebruik ik ze 1 a twee keer

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.