Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vera*

Vera*

11-09-2011 om 20:27

Wat zal ik doen? diepe of ondiepe kast?

De vloer ligt er bijna in bij zoon en dan is zijn kamer klaar. Er komen ook wat nieuwe meubels. Pa heeft zijn ludia(leg)kast geconfisceerd ter uitbreiding in de garage.
Als kledingkast dacht ik aan de Ikea Pax kast. Zoon heeft steeds meer hangkleding en krijgt een eendeurshangkast van de Pax, met diepte van 60 cm.
Nu komt er ook nog een eendeurskast bij met planken. Dat kan in 60 diep maar ook in 35 diep. Als je ze naast elkaar zet heb je diepteverschil maar als zoon zijn kamer wil veranderen dan kun je een ondiepe kast wel gemakkelijker ergens anders neerzetten.
Wat zouden jullie doen?

Vera

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vera*

Vera*

11-09-2011 om 21:13

Je kunt een kast van één meter breed niet opdelen naar half leg/half hang, vandaar dat wij dan kiezen voor twee kast van 50 breed. In principe kan zoon straks best wat schuiven met de meubels, het is niet zo dat die kasten slechts een plekje hebben om goed te staan.

Vera

Inge M

Inge M

11-09-2011 om 22:49

Aan een diepe kledingkast heb je weinig

behalve als het een hangkast moet worden.
Ik zou gaan voor een ondiepe kast met extra legplanken.
Dan kun je veel kwijt terwijl het minder ruimte in de kamer kost.
Je woont nergens voor altijd, dus weinig ruimte voor een kast is ook in de toekomst handig.

ishtar

ishtar

12-09-2011 om 09:56

Diepe hang

en ondiepe leg. En die leg zou je zelfs overdwars tegen de hang aan kunnen zetten, neemt ie maar 35 cm ruimte in, en staat nog grappig ook.

Vera*

Vera*

13-09-2011 om 09:25

Tja

Puberzoon is normaal gesproken nogal stellig in zijn keuze. Eens kijken of die met mijn idee eens is.

Vera

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.