Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Suze

Suze

12-11-2013 om 16:23

Wat vraag ik voor Sinterklaas?

Het is een luxeprobleem, ik weet het. Maar toch: als jullie me kunnen helpen met inspiratie, heel graag (ik ben nl. erg druk momenteel, heb dus weinig tijd om na te denken en/of op internet inspiratie in te doen).

Ik moet binnenkort op 2 lijstjes aangeven wat ik met Sinterklaas wil hebben (lootjes trekken).

Op de ene: cadeau (tot) 15 euro.
Op de andere: cadeau (tot) 25 euro.

Ik verkeer in de gelukkige positie dat ik geen (fysieke) wensen heb en als ik al een keer spontaan iets bedenk dat ik wil hebben, dat ik het dan gewoon koop.

Wie heeft toch leuke/goede ideeen?

Vooral die 25 euro is zoveel, echt zonde als ze iets geven waar ik niets mee heb. Ik dacht al aan theaterbon of andere bon, maar die vergeet ik dan vervolgens weer te benutten . Dus erg onhandig.

Dit is al 1, wie volgt?

Cupcakemaker (9,95 action), ook leuk om met de kinderen te doen met een pak cupcakejesmix

mari39

mari39

12-11-2013 om 16:38

zelfde probleem

Maar dan voor een groter bedrag, 60,- . Ik heb een wijnpakket van lekkere italiaanse wijnen gevraagd. Als je dat lekker vindt.
Nu nog iets voor 30, - . De goede sint die deze kadoos geeft, wil dat het budget tot op het dubbeltje op gaat.

Ankie

Ankie

12-11-2013 om 18:05

Niet moeilijk toch

Een leuk boek
Ritualsspulletjes
Tijdschrif
Ovenschaal (sorry, dat staat op mijn lijstje)
Mooie ansichtkaarten (Unicef bv)
Mooie kaarsen
Pastaborden (staat op mijn lijstje)
Leuke mokken/theepot
Spulletjes van Riverdal/Riviera Maison/etc

Rafelkap

Rafelkap

12-11-2013 om 18:32

een paar warme wollen sokken, oorknopjes of oorbellen (met duidelijke omschrijving), boekje van Paulien Cornelisse of ander boek, voetenvijl en voetencreme, dvd (film of serie), opschrijfboekje moleskine of ander mooi boekje

Annet

Annet

12-11-2013 om 19:57

Keramische bakpan of wok

Toevallig heb ik er net zelf één gekocht. Leuk ding! Die zou ik ook wel als cadeau willen hebben.
Verder vind ik kerst-dingen altijd leuk om te krijgen. Van die sfeerdingen die je zelf niet zo snel koopt maar wel leuk vindt.

Jessica O

Jessica O

12-11-2013 om 20:22

hier

Kookboeken
Gourmet set
Cd
En we (man en ik) geven elkaar een deel van een terraskachel. Willen we al lang hebben.

Verdere tips?
Iets decoratiefs voor de kerst
Serviesgoed
Mooie wijnglazen
Lekker drankje

Wat wil ik?

Ik wil wel een lekkere(dunne)badjas, handscrub en handcrème, mooie handdoeken of bon van mijn kapper. Zit er iets voor je bij? Ik ben gek op luxe problemen

Thursday Next

Thursday Next

12-11-2013 om 21:40

en ik...

heb cocottes gevraagd, van die kleine pannetjes waarmee je 1-persoons ovengerechten kan bereiden. En een boekje met recepten erbij.
Vorig jaar vroeg ik o.a. een thermo-shirt (ik fiets naar 't werk, 18 km). Ik stop meestal na de vakantie met dingen kopen die ik wel wil hebben en schrijf ze dan op voor sinterklaas.

hier

staan bepaalde kookboeken op het lijstje en een goede kappersschaar. een nieuwe staafmixer zou me ook blij maken, of een goede koekenpan, spullen voor in de keuken, dus! Kijk wat je graag doet en misschien kun je daar nog iets bij verzinnen?

Ha wat een leuk probleem

Ik duik meteen in mijn eigen lijstje:
* bad- en verzorgingsproducten (kun je zo duur maken als je wil)
* chocola (hmmmmmm voor 25 euro chocola!!!)
* boek of boekenbon

Bij de hema (en vast ook op andere plaatsen) heb je ook van die belevenisbonnen. Die zijn heel gericht, dus wellicht vergeet je die dan niet zo snel te benutten als een theaterbon.

Succes,
n@nny

Christel

Christel

14-11-2013 om 14:48

Op mijn lijstje staat

altijd een agenda voor volgend jaar.

en ik....

Boeken (kan ik nooit genoeg van krijgen)
lekkere douchegel
tijdschrift
chocola
marsepein
mooie mokken
trollbead-bedeltje

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.