Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

#~ TESS ~#

#~ TESS ~#

11-12-2010 om 10:00

Wat voor "erbij" bij gourmetten

volgende week organiseer ik een gourmet etentje voor 15 mensen, nu houdt niet iedereen evenveel van vlees dus ik wil graag uitgebreid iets ernaast doen, maar verder dan een huzarensalade en een bak sla en wat groente en bijv aardappeltjes kom ik niet, wie kan mij nog helpen aan andere simpele ideeén om ernaast te maken
alvast bedankt...
tess

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
reina

reina

11-12-2010 om 10:33

Tess?

Fruit, vis, groenteballetjes, falafel, schaal met groente (paprika, champignons, prei, mais etc.) pannekoekbeslag, geklutst ei, gerapte kaas, gekookte rijst, couscous en verder allerlei kruiderij op tafel.

maan.

maan.

11-12-2010 om 11:44

Banaan?

Tja wat ik kon bedenken is al genoemd, ik mis alleen nog de banaan. Hier bij onze kinderen hét succesnummer op de gourmet.

Zonneschijn

Zonneschijn

11-12-2010 om 12:26

Maan

Vast een hele domme vraag maar wat doe je dan met die banaan (jeetje dit staat er wel heel raar haha) Maar leg je een stukje bovenop of komt de banaan in een pannetje? Vertel! Wij gourmetten al jaren maar de variant banaan had ik nog nooit gehoord maar klinkt wel lekker.

reina

reina

11-12-2010 om 14:10

Banaan

gebakken banaan, gebakken banaan, met wat basterdsuiker, banaan met wat chocolade erover als toetje...

Pizzapunten

Ik zie in de opsommingen nog niet de favoriet van onze kinderen. Pizza. Even een diepvriespizza in 8 punten snijden en je kunt het grillen op de gourmetplaat.

Groetjes,
Margriet.

Rieneke van der Graaf

Rieneke van der Graaf

11-12-2010 om 17:25

Gevulde champignons

Wat wij er vaak bij hebben, zijn gevulde champignons.
Steeltje eruit halen, vullen met kruidenkaas (boursin) en dat warm laten worden op de plaat.
Ook lekker: zoetpuntpaprika in stukjes en daar kruidenkaas opdoen. (Niet op de plaat doen, gewoon zo eten.)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.