Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Dalarna

Dalarna

16-02-2014 om 20:06

Wat trek je aan voor een après-ski feest?

Mijn zoon van 12 gaat naar een après-ski feest op zijn sportclub en je kunt daar een prijsje winnen voor de mooiste outfit. Ik heb helaas geen enkel idee wat je aan moet trekken dan. Het gaat er niet om dat hij de eerste prijs wint maar dat hij niet uit de toon valt en we komen niet verder dan een skibroek en een muts maar dat lijkt me een beetje te warm als je veel kinderen in een hok duwt en spelletjes met ze gaat spelen, volgens mij bedoelen ze wat anders....

Wie helpt?

Een lederhose?

Met zo'n hoedje met een veer ;0) Maar ik zou inzetten op een grappige skimuts, verder gewone sportieve kleding.

skik

als foute skileraar?

met een blouse die je zo open doet dat de punten ver over de schouder vallen en heeeeel veel gel in zn achterovergekamde haar..

Evt oud shirtje opofferen met een pluk borsthaar erop getekend

Suze

Suze

19-02-2014 om 22:15

skispullen

Of moonboots aan of skibril op je hoofd (niet voor je ogen) opzetten? Of bruin geschminkt van alle zon?

Dalarna

Dalarna

20-02-2014 om 08:48

hmmm

Geen van die spullen hebben we in huis helaas ik vermoed dat zoon gewoon als zichzelf moet gaan en hopen dat hij niet uit de toon valt. De ruimte is ook veel te warm om daar met moonboots of een skibroek in te gaan.

De foute skileraar vind ik overigens wel leuk maar zoon snapt het niet (haar op een tshirt hahaha).

Jasmijn

Jasmijn

20-02-2014 om 09:02

even denken

Nou mijn zoon houdt niet zo van opvallen, dus ik denk dat het al een harde dobber zou zijn, zo'n opdracht. Misschien gewoon maar iets geks, kleurige bloes aan en zo'n hawai bloemenketting ofzo (1 euro bij xenos) en die kan hij ook nog afdoen/weggooien als hij er klaar mee is.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.