Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vera*

Vera*

25-02-2014 om 12:42

Wat te doen op zaterdag in Haarlem?

Wij moeten de fiets van dochter laten repareren door de leverancier in Haarlem. De afspraak staat voor volgende week zaterdag.
Wat is er leuk om te doen of te winkelen?
Het Teylersmuseum kennen wij(helaas)al.
Waar kun je heerlijk lunchen?

Dolhuys

Wij vonden het Dolhuys (museum over psychiatrie) heel erg leuk. Maar goed, dat moet je liggen natuurlijk.

Veel plezier, het is alleen al hartstikke leuk om door de binnenstad te lopen!

Monique D*

Monique D*

25-02-2014 om 20:55

Winkelen

Ik werk zelf zeker 7 jaar in de binnenstad van Haarlem en ken het centrum daardoor wel een beetje.
Wat denk je van de Grote Markt en de Lange Houtstraat? Daar kan je lekker shoppen. Er zijn veel restaurantjes of eettentjes waar je kan lunchen. Ook musea kan je er vinden. Maar ik kan je niet aanraden welke ik goed vind. Hopelijk kan iemand anders je hierover adviseren.

Hanne.

Hanne.

25-02-2014 om 21:43

Frans Hals

Standaard rijtje voor haarlemse musea is denk ik

Frans Hals museum/vleeshal/vishal. Allen midden in het centrum, allen op loopafstand van elkaar en terwijl je van a naar b loopt kom je genoeg leuke eettentjes tegen. Kan niet missen zou ik zeggen.

(al is het in de binnenstad natuurlijk wel heel erg druk op zaterdag)

Vera*

Vera*

26-02-2014 om 08:55

haha

Bij Haarlem denk ik aan het Teylers museum. Dat er nog andere musea kunnen zijn was niet bij mij opgekomen. Er is nog keus verder, dan hebben wij wat te doen.
De fiets moet naar 't Mannetje in de Spaarnwouderstraat, dus in het centrum zitten wij dan al.
Leuk is het dat er over de Spaarne een draaibrug is, die ken ik alleen van de Muntbrug in Utrecht.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.