Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
26-05-2016 om 23:17
Kringloopwinkel, marktplaats, rommelmarkt, Facebook weggeefhoek, er zijn allerlei manieren om aan tweedehands/kans spullen te komen. Doe je dat graag? Vanwege je budget, vanwege de fun, of omdat je iets verzamelt?
Zijn er spullen die best tweedehands te koop zijn maar die je niet wilt - ik las ergens iemand die kleding of serviesgoed niet fris vindt om dat van een ander over te nemen.
Kleding koop ik een enkele keer tweedehands, maar daar ben ik niet zo goed in, door de jaren heen zaten er best miskopen tussen omdat ik een foto te positief had bekeken. Laatst leuke Jip en jannekebekers voor de logerende kleinkinderen. Pas bloempotten voor buiten bij de - er ongelooflijk georganiseerd uitziende - Kringloopwinkel. In het verleden een buggy en een box voor de kleintjes - en ook weer verkocht trouwens.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.