Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Roosje

Roosje

28-06-2013 om 20:50

Wat is er nou leuk aan vans?

Tja, spreekt voor zich. Nu zijn de Vans schoenen ineens zo in. Maar wat is er nou eigenlijk zo leuk aan die dingen? Ik heb er helemaal niks mee. Net zoals Vingino, ook zo`n merk waar ik om een of andere onduidelijke reden een hekel aan heb. Anyway, zijn er hier Vans liefhebbers?

Ik ken de hype ook En ik had nieuwe sportieve schoenen nodig en twijfelde tussen converse en vans. Na beide gepast te hebben wist ik het: Vans zitten heerlijk! En een leuk maar niet te opzichtig model, staat perfect bij een spijkerbroek.
De kinderen waren trouwens wel meteen jaloers. Zij vinden Vans gewoon onwijs leuk en volgens mij vooral vanwege de kleurtjes

Merel

Merel

28-06-2013 om 21:57

Fans

Ja hoor hier ook fans van vans. Mijn dochter en zoon vinden ze heel mooi, dochter bijna alle modellen wel. De kleurtjes, alle varianten, ach je weet wel hoe pubers denken. Qua prijs vallen ze ook nog wel mee, ze zijn net zo duur als andere merk gympen en ze zitten prima en gaan best lang mee (ze worden hier dagelijks gedragen)

Jep

Ben aan mn zoveelste paar toe; ze zotten gewoon zo lekker en zijn niet zo opvallend (donkerbruin).
Nu worden ze wel wat plat, na een jaar intensief gebruik (bijna dagelijks). Het wordt wel een steeds grotere sport om ze nog voor 40 euri te vinden

O opeens in?

Hier is jongste al jaren fan van Vans...'t was me even ontgaan dat het opeens zo 'in' was.
Jongste heeft Vans ontdekt omdat onze familie in Engeland fan was. Ik denk al 5 of 6 jaar geleden. Ze vond ze gewoon mooi en ze zaten lekker. En volgens mij waren hier toen nog hele andere merken/schoenen 'in'. Daar heeft ze wat paren gekregen van nichtje (te klein) en omdat ze natuurlijk groeit allang al weer een heleboel nieuwen versleten. Het zijn haar standaard zomerschoenen eigenlijk. Naast evt. slippers ofzo.
Ik heb wel de indruk dat er meer aanbod is en dus zijn ze goedkoper. Eerder lieten we ze ook nog wel eens kopen in Engeland en opsturen...Dat doen we nu niet meer. Maar dat is al zeker 3 zomers niet meer zo.
Of ze zo 'leuk'zijn...? Mwah...ik zie ook wel 's niet zo leuke. En jongste vind de jongensmodellen van nu ook niet leuk en dat is niet omdat ie voor jongens is, ze vind die dikkere zool niet leuk.
Ze lopen wel enorm lekker. Ook belangrijk denk ik
groeten albana

Rafelkap

Rafelkap

29-06-2013 om 08:40

Spijkerbroeken

Ik vind de stiksels erg leuk bij de vingino spijkerbroeken voor jongens, zo een zou ik ook wel willen. De prijzen zijn wel enorm, zoon krijgt er wel eens een van oma of in de uitverkoop. Op mp is het ook big business.
Vans ken ik niet (even gekeken), schoenen met grote witte randen koop ik liever niet

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

29-06-2013 om 10:29

Helemaal niets

Ik vind het lelijke schoenen die bovendien bij onze kinderen snel kapot gingen en ook niet lekker zaten. Vans zijn samen met Geox in de ban bij ons.

Rosa van der Zanden

Haha

dat had en heb ik met lelli kelly, gewoon alleen al omdat de naam mij misselijk maakt.

ik heb het ook een tijd gehad met Bengh, maar ik ben nu een Bengh fan (marktplaats) omdat het er toch wel erg leuk uit ziet. Maar dus ook jaren geweigerd het leuk te vinden

mirreke

mirreke

29-06-2013 om 15:06

Hmmm, lelli kellys

zijn bij ons lelliebellies...
Mijn oudste kinderen dragen wel weer vans, beide dagelijks dezelfde. Tot mijn verbazing gaan ze ongelooflijk lang mee, blijven in vorm, gaan niet stuk en stinken niet (ook belangrijk bij pubers). Ze hebben kleedgeld en kopen zelf, maar als het om Vans gaat moeten die van mij wel verplicht in de uitverkoop. Dat scheelt vaak de helft, zodat wij ze nog wel voor 40 euro vinden.

Yvon Meijer

Yvon Meijer

29-06-2013 om 16:39

In?

Ik draag al jaren Vans-sneaker model, ik had ook geen idee dat ze opeens 'in' zijn. Of is alleen dat platte model in? Ik draag ze omdat ik erg brede voeten heb; bijna alle bekende leuke sneaker schoenen van merken als adidas nike puma converse kan ik niet aan omdat ze te smal zijn, helaas. Vans pas ik wel. Ik vind ze niet altijd mooi, soms wat lomp.

Fiorucci

Fiorucci

29-06-2013 om 18:49

Opeens?

Ik draag ze al jaren, mijn kinders ook. Vooral de skatemodellen zijn populair, die zitten zo lekker.

Kaaskopje

Kaaskopje

29-06-2013 om 20:00

Trouwe vans-fan

Mijn jongste koopt al meerdere jaren Vans. In diverse uitvoeringen.

Vic

Vic

29-06-2013 om 20:00

Even gegoogeld

Ik werd toch wel nieuwsgierig dus ik heb ze eens gegoogeld. Wat een ouderwetse en lelijke schoenen. Nu heb ik eigenlijk alleen sneakers aan als ik ga sporten, dus ik heb er verder geen verstand van.

Yaron

Yaron

29-06-2013 om 21:01

Zoon

Zoon heeft ze ook, alleen wij hebben ze niet vanwege het merk gekocht, maar omdat hij ze mooi vond en ze een stuk steviger waren dan de schoenen bij Scapino die hij ook mooi vond. Op school begon een meisje te gillen omdat hij echte Vans aan had, toen kwamen wij/hij er pas achter dat het zo in was.

oregano

oregano

29-06-2013 om 21:10

Paar jaar geleden vans

Paar jaar geleden toen mijn dochter jaar of 12 was, in haar skate periode. Was toen helemaal in .

Puck

Puck

01-07-2013 om 09:05

Zoon ook

Hier ook een zoon die al jaren vans koopt. Ik vind ze megaduur, maar eerlijk is eerlijk, ik ben erg te vreden over de kwaliteit: ondanks gevoetbal etc. blijven ze lang mooi.

Hombre

Hombre

03-07-2013 om 09:46

Vingino

Ach mijn zoon heeft wat Vingino afdankertjes van de buren en die staan hem best leuk.

Maar een stylist-vriendin van me vertelde laatst dat Vingino ondanks het zorgvuldg opgebouwde authentiek Italiaanse imago gewoon een oerhollands kledingmerk is.

Loop je straks op vakantie in Italie er toch een beetje gek bij met je Italiaanse kleding made-in Holland (nou jij via China dan).

Goede marketing

Ja Vingino is net zo Italiaans als Bertolli. Toch grappig dat mensen er in trappen, toch wel een complimentje voor de marketingafdeling.

Ik koop trouwens wel Vingino spijkerbroeken voor mijn oudste. Vooral omdat het de enige smalle spijkerbroeken zijn die hij past, hij is nl extreem mager. Tja ze zijn duur, maar een H&M of HE spijkerbroek blijkt altijd weer een miskoop wat betreft de pasvorm. Bijkomend voordeel is dat ze mooi zijn (leuke details op de zakken, mooie stiksels) en ze lang meegaan, daardoor heeft broertje er ook nog plezier van.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.