Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Yura

Yura

23-06-2012 om 16:40

Wat is er met mijn deo

Van de week een nieuwe deo geopend, geen nieuw merk dus maar de bus was gewoon leeg en een nieuwe uit de voorraad gepakt. Het gaat om rexona spuitbus. Ik deed dus na het douchen eerst mijn linkeroksel, ging prima. Toen mijn rechter en ik had opeens een soort wit poeder onder mijn oksel dat er vervolgens allemaal af viel. Volgende dag precies hetzelfde ook met links en rechts. Vanochtend dus eens begonnen met rechts (weet het slaat nergens op maar goed) en wat schetst mijn verbazing: weer poeder, daarna links en ja hoor, ook poeder Is hij over de datum ofzo? Zou kunnen natuurlijk, koop altijd een aantal tegelijk als ze in de aanbieding zijn en hanteer niet consequent het lifo principe, hoewel hij zeker niet ouder dan een half jaar is.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Oooooooooooo

Oooo, dat hebben bijna alle deo's. In deo zit een soort van talkpoeder om je wat langer droog te houden.
Niet alle deo's trouwens, en ik vermijd deze deo's dan ook als ik donkere kleding aan moet trekken, anders heb ik overal witte strepen op zitten.
Er is niks aan de hand met je deo.

+ Brunette +

+ Brunette +

23-06-2012 om 22:35

Heel normaal ja.

Er zijn zelfs deo's op de markt die zichzelf aanprijzen met dat ze geen witte strepen geven.

Febe

Febe

30-06-2012 om 14:36

Dit kun je er tegen doen

Voor gebruik schudden die deo! Geheid geen vlokken wit poeder meer onder je arm. Ik gebruik deo altijd gelijk na het afdrogen en loop dan altijd nog even rond in m'n ondergoed. Tegen de tijd dat ik me ga aankleden is het wel opgedroogd!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.