Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

pooh bear

pooh bear

23-12-2012 om 12:49

Wat is er met de chocoladefabriek gebeurd

Mijn dochter is dol op het knutselen met chocolade. Daarom was ik aan het googelen voor een leuk uitje. Hierbij kwam ik op de website van de chocolade fabriek. http://www.dechocoladefabriek.nl/
Dit ziet er echt heel erg leuk uit. Alleen staat er op de website dat de fabriek nog niet klaar is en dat ze in 2007 beginnen met bouwen.
Helaas kan ik geen recentere informatie vinden. Weet iemand of ze al begonnen zijn met bouwen of gaat het project niet door?Dat zou jammer zijn

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

23-12-2012 om 13:05

Google maps

laat nog een mooi braakliggend stuk land zien, waar zij een mooie artistimpression hebben. Ik denk dat de bouw nogsteeds moet starten.

Google maps

dat er op google-maps nog niets te zien is, hoeft niets te zeggen: ik woon 4,5 jaar in mijn nieuwbouw huis, maar op googlemaps staat nog onbebouwde grond.

amk

amk

23-12-2012 om 18:35

Maar gruffalo

jou straat zal wel aangegeven worden. Deze atractie wordt helemaal niet aangegeven terwijl het kantooradres wel wordt belicht.

Keulen

Ik heb geen idee waar je woont, maar in Keulen ligt een prachtig chocolademuseum (http://www.schokoladenmuseum.de).
m.e.a.

Nou, het ligt nog altijd braak

Ik heb de link niet gecheckt maar weet vrijwel zeker dat je de chocoladefabriek in Amsterdam bedoelt. Als je vanaf CS met de trein richting Muiderpoort/Amstel/Utrecht rijdt zie je het liggen vlakbij het station. Met de aankondiging dat in 2011 meen ik de opening plaatsvindt. Nou mooi niet, er gebeurt voor zover ik kan zien he-le-maal niks. Dus dat project is ofwel in de ijskast gezet, ofwel een stille door gestorven.

Helaas.

Groeten,

Temet

Wat er mee is

vast het zelfde lot als het Annie MG Schmidt-museum (geen geld en dus komt het er (voorlopig) niet)) of het karretjeszeilen op het brakke terrein in de Sluisbuurt, op weg naar IJburg. Zij hadden de wedstrijd gewonnen (leukste idee voor het brakke stuk grond voor de komende jaren) maar ze krijgen geen vergunning van de Gemeente.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.