Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Wat is een goede vaste telefoon?

Ik zoek een nieuwe vaste telefoon. Eén handset volstaat, wil er wel een met antwoordapparaat. Verder hoef ik geen fratsen. Had een eenvoudige Philips op het oog, lees ik dat de batterij ervan heel snel verslechtert. Een vriend van me heeft dezelfde ervaring met Philips. Wat is een goede, eenvoudige telefoon waarvan de batterij niet na 2 maanden al kapot i?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Yvie

Yvie

15-02-2012 om 15:31

Siemens

Hoi,

wij hebben ook slechte ervaringen met Philips telefoons! We zijn overgestapt op een Siemens Gigaset en die doet het al jaren geheel probleemloos. Er is keuze genoeg!

succes,
Yvie

Mamvantwee

Mamvantwee

15-02-2012 om 15:44

Siemens

Inderdaad, hier ook een Siemens gigaset, met twee handsets, en die doet het al (even rekenen) 8 jaar. Inclusief verhuizing.

Groet, Mamvantwee

Sancy

Sancy

15-02-2012 om 18:01

Saai

Maar ook hier een Siemens Gigaset met 2 handsets (of eigenlijk: een basisstation en een extra handset) die nu, na 10 jaar, eindelijk *merkbaar* minder lang met de batterij doet. Maar dan nog kan de telefoon rustig 2 volle dagen op tafel liggen zonder op te laden, en ik heb er nooit een nieuwe accu/batterij in hoeven doen.

Rafelkap

Rafelkap

15-02-2012 om 19:21

Ook saai

Hier ook de gigaset van siemens. Alleen 's nachts op de oplader en sinds kort een plakbandje om de boel bij elkaar te halen. Maar heel tevreden.

oregano

oregano

15-02-2012 om 19:41

Hier ook siemens gigaset a585

Voldoet prima!
Groet oregano

Margriet*

Margriet*

15-02-2012 om 19:54

Panasonic

Hij doet het prima, maar we hadden in onze trioset een die het niet deed. Enorm veel gedoe gehad met Bol.com om hem om ter ruilen. Kregen zelfs een gebruikte telefoon (met nummers van iemand anders!). Na een boze klachtenregen is het uiteindelijk netjes opgelost.
Deze set doet het prima!
Philips heb ik ook slechte ervaringen mee, gaan 3 jaar mee en dan kadoek.

Puck

Puck

15-02-2012 om 21:40

Batterijen siemens zijn waardeloos

Wij hebben ook Siemens en ik moet zeggen dat de levensduur van de batterijen bedroevend is. Ze nemen erg snel ik kwaliteit af, ook als je ze iedere keer volledig van de lader houdt tot ze leeg zijn en dan pas oplaadt. Bij Puckman op het werk gingen die batterijen helemaal dramatisch snel echteruit omdat ze iedere avond op de oplader werden gezet. Maar op zich zijn Siemens telefoons fijne toestellen, daar is niets mis mee.

69er

69er

16-02-2012 om 12:32

Beste koop ooit

We hebben vast allemaal wel iets in huis waarvan je vindt dat het hoort bij de beste kopen ooit..., nou dat is voor ons de siemens gigaset 4015. Een hele wilde gok..leeftijd 15 jaar? De Oplaadbare batterij wordt nu inderdaad wat slechter, maar die kan je vervangen....
69er

Anneque

Anneque

22-02-2012 om 13:40 Topicstarter

O sorry

Vergeten te reageren.......het wordt ws. een Siemens idd. Bedankt!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.