![Huis, Tuin en Keuken](https://static.ouders.nl/uploads/forums/2020/12/huis_tuin_en_keuken_5c886a-750x300.jpg)
![Huis, Tuin en Keuken](https://static.ouders.nl/uploads/forums/2020/12/huis_tuin_en_keuken_5c886a-750x200.jpg)
Huis, Tuin en Keuken
![bieb63](https://static.ouders.nl/uploads/identicons/57956842f9eef351d22561108474e7c8-50x50.jpg)
bieb63
17-01-2016 om 14:55
wat is de beste weg (1 bord van een online bestelling gebroken)
Hoe werkt dat normaliter?
Ik heb bij een bedrijf in Italie borden (totaal 18 stuks) besteld en geleverd gekregen. Nu is er 1 van die borden gebroken aangekomen.
Zonder eerst m'n hoofd te moeten breken over buitenlandse teksten (voorwaarden e.d.) even een vraagje waar ik normaliter moet zijn. Bij het bedrijf (waarbij ik aanneem dat het daar ongebroken de deur uitging, was ook goed verpakt e.d.), of bij de vervoerder? En die vervoerder is natuurlijk al divers: vervoerder van bedrijf naar overdracht vrachtvlucht, naar overdracht Post.nl.
Enig idee waar ik in een dergelijke situatie aan de bel moet trekken?
![angel3](https://static.ouders.nl/uploads/identicons/e7866f0e710fca1584ce33061dceee9f-50x50.jpg)
angel3
17-01-2016 om 15:22
bij bedrijf
en zij moeten de claim dan indienen bij de vervoerder. Ik heb het eens gehad met een pakket kleding uit UK. Kwam niet aan. Ik heb het gemeld bij kleding bedrijf, zij hebben geld teruggestort en zelf een claim ingediend bij dhl.
![mamo](https://static.ouders.nl/uploads/identicons/b53e94ea763f69043283e9923535d394-50x50.jpg)
mamo
17-01-2016 om 15:22
afzender
Jij hebt als geadresseerde geen overeenkomst met de vervoerder dus jij moet bij de afzender zijn.
![bieb63](https://static.ouders.nl/uploads/identicons/57956842f9eef351d22561108474e7c8-50x50.jpg)
bieb63
17-01-2016 om 16:41
Dank!
Dat vermoedde ik al, maar wilde niet in een wellus nietus discussie komen
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.