Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

23-06-2012 om 12:03

Wat is de beste nagelverharder?

Ik heb hele slappe nagels. Na twee weken braaf lakken met Herome extra strong is er een miniscuul wit randje te zien. Ik ben een paar dagen gestopt en het begint gewoon weer te scheuren. Wat is de allerbeste nagelverharder?

Rosa van der Zanden

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Je hebt al de beste

Volgens mij is er niets beter dan die. Tenminste niet in Nederland te koop. Ik heb ook van alles geprobeerd. Ook de kuur van Trind nagellak. En dat is echt prut.. Daar kreeg ik echt geen sterkere of hardere nagels van.

Wat ik wel vind helpen is steeds als ik nagellak opdoe eerst een laagje herome extra strong. Dan 2/3 laagjes nagellak en dan 2 laagjes topcoat van seche vite. Die topcoat zorg echt voor een dikke laag over je nagels waardoor ze toch iets minder snel scheuren of breken... Oh ja recht vijlen zorg ook voor minder scheuren. Ik doe dat nu sinds een maand ofzo en ik merk echt verschil ten opzichte van een ronde nagel.
Balen hé? Zulke nagels...

Gelatine

Het schijnt dat als je veel gelatine eet, je nagels sterker worden. Dus, hup naar de super en inslaan met die toetjes!

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

24-06-2012 om 09:36

Lara

Welk voedingssupplement heb jij toen gebruikt?

Rosa van der Zanden

Aagje Helderder

Aagje Helderder

24-06-2012 om 11:36

Supplement

Ik sluit me bij Lara aan, volgens is het symptoombestrijding om er iets op te smeren. Van binnenuit heeft meer resultaat. Ik merkte zelf dat mijn nagels het goed deden als ik gravitamon (ja je leest het goed) slikte. Nu slik ik dat dus nog steeds terwijl ik al heel lang niet meer zwanger wil worden, het niet ben en ook geen borstvoeding meer geef. Als ik stop merk ik al gauw verschil mn wbt mijn nagels (ook op wat andere vlakken trouwens).
Maar zonder gekheid, vlgs mij heb je voor sterke nagels meer calcium nodig. Er zijn genoeg vitaminetabletten te vinden die extra calcium bevatten. Niet alleen gravitamon.
Aagje

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

24-06-2012 om 15:04

Ah, die slik ik sinds kort!

Toevalligslik ik sinds twee weken calcium en vitamine D.Het heeft waarschijnlijk wat tijd nodig voordat het gaat werken . Is nagelverharder echt zo slecht?

Rosa van der Zanden

Aagje Helderder

Aagje Helderder

24-06-2012 om 16:19

Ach slecht,

t is vast niet slecht id zin dat het iets slechts met je doet, alleen is het vlgs mij meer symptoombestrijding dan een echte oplossing. Nagels (en haren) hebben vziw calcium nodig. Van binnenuit.
Aagje

eni65

eni65

27-06-2012 om 23:42

Calcium

Tijdens mijn 2e zwangerschap moest ik van die bruisdingen calcium slikken. Sindsdien heb ik nagels! Ik had van die afgekloven stompjes, niets hielp. En toen ik eenmaal nagels had kon ik er wel afblijven. Die kalk slik ik al jaren niet meer, maar de nagels heb ik nog.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.