Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

brugklasmoeder

brugklasmoeder

15-11-2012 om 15:38

Wat geven op pakjesavond?

Wij hebben 3 kinderen van 10,12 en 14 jaar. We zouden eigenlijk geen Sint vieren, maar opa en oma vroegen het toch nog een jaartje te doen. We doen surprises en nog een paar cadeautjes per persoon. Probleem is dat we geen idee hebben wat te geven. Lijstjes zijn ook moeilijk voor de kinderen hier. Heeft iemand nog leuke ideeën voor kinderen van deze leeftijd? Abonnementen hebben ze al, uitstapjes maken we ook wel, lezen houden ze niet allemaal van. Tips zijn welkom!!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fiorucci

Fiorucci

15-11-2012 om 16:07

Brugklasmoeder

Een bioscoopbon is hier altijd favoriet,verzorgingsspullen, leuk shirt, grappige pennen enzo en altijd een chocoladeletter..)

Maylise

Maylise

15-11-2012 om 16:17

Tips

Dingen die hier wel in de smaak vallen:

Boeken (leesboeken maar ook non-fictie over een geliefd onderwerp)
DVD's (film of van een serie)
Tekenspullen en knutselspullen (mijn dochter vooral, zij is nogal creatief. Mijn jongste zoon doe ik hier dan weer geen plezier mee)
Bureau spullen en spullen voor op de kamer (nieuw kleedje, schemerlamp, kussen, sprei, posters., klokje.. weer met name overigens dingen die vooral mijn dochter interesseren)
Abonnement op online spellen site (zoals big fish games)
Spelletjes voor de NDS, WII, PS3 of wat er maar in huis is aan apparatuur
Zakmes (erg groot succes bij jongste zoon)
Sportspullen (mijn dochter zit op paardrijden en daar is eindeloos veel zooi voor te krijgen. Vorige kerst hebben we jongste zoon een basketbal ring voor buiten cadeau gedaan. Dit jaar krijgt jongste zoon een pogo stick: http://en.wikipedia.org/wiki/Pogo_stick en nieuwe skates.
Stripboeken (met name de twee jongste zoons)
Tijdschriften (een waar ze geen abonnement op hebben maar ze wel leuk vinden)
Een na jongste zoon is geinteresseerd in zaken als magic the gathering en dungeons & dragons en warmhammer workshop en daar kan je ook eindeloos veel spul voor krijgen maar het is natuurlijk wel een niche interesse gebied.
Praktische spullen zoals nieuw dekbed overtrek, nieuw shirt of tas. Jongste zoon is altijd erg blij met een shirt van een voetbal club. Die dingen zijn best duur dus dat is dan echt een cadeau ipv gewoon een shirt. Jongste dochter krijgt dit jaar een paar dr Martens die ze helemaal niet nodig heeft maar graag wil hebben.
Hoesjes, oortjes en andere accessoires voor telefoons/ereaders/tablets kunnen ook een leuk cadeau zijn.
Horloge

Voor meisjes: oorbellen, sieraden, make up,parfum tasjes en dergelijke. Ook voor kleine prijzen te verkrijgen. Sommige jongens vinden trouwens een armband of eau de toilette/aftershave of zo ook leuk.

Uitbreidingen voor de computer, bepaalde software of zo kunnen ook een mooi cadeau zijn als je iets treft wat hun interesse heeft. Jongste dochter heeft veel plezier van photoshop of haar computer (met haar verjaardag gekregen)

P

P

15-11-2012 om 19:30

Ook leuk

Een scheurkalender, hebben ze een jaar plezier van.

Ehh

een Itunes card,
Nerf spullen zijn hier momenteel in,
Wii spel
Boek leven van een loser dl 6 is net uit
Guiness book of records
Lego technic

Maar lees graag nog even mee...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.