Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Threeboys

Threeboys

29-11-2016 om 18:56

Wat eten jullie 5 december?

Ik ben benieuwd naar wat jullie gaan eten?
Ik vind plaatgrillen wel heel gezellig. We doen toch alleen surprise en 1 kadootje en de jongens zijn al wat ouder inmiddels. Ik zit alleen met mijn schoonvader. Heeft een herseninfarct gehad en kan rechts nog niet grillen zeg maar. Nu kunnen we hem wel helpen. Dat doet iedereen graag maar denk er toch over om iets anders te doen.
Wat eten jullie?

Pirata

Pirata

29-11-2016 om 19:04

pizzarette

eeeeh wat is nu toch plaatsgrillen? Iets met grillen?
Wij moeten van de kinderen altijd pizza's bakken met Sinterklaas. In de pizzarette.
Misschien kun je bij je schoonvader informeren of hij het bezwaarlijk vindt als hij geholpen wordt, of dat hij liever iets anders eet.

Threeboys

Threeboys

29-11-2016 om 19:34

Pizza

Maar pizarette lijkt me ook wel leuk

Aagje Helderder

Aagje Helderder

29-11-2016 om 19:37

Boerenkool met worst

Zie titel. Dat doen we ieder jaar. We hadden het er vandaag nog over of we dat nu weer zullen doen. Ik vind het erg lekker, maar ook wel zwaar met het oog op het gesnoep erna!

Aagje

margaretha

margaretha

29-11-2016 om 19:52

twijfel nog

of diepvriespizza's of friet + kroket/frikandel/.. Heb wat meer eters dan gewoon en dan ook nog een aantal die hier en daar op verschillende tijden maar wel vlak voor etenstijd opgehaald moeten worden We zijn met 16

Mams

Mams

29-11-2016 om 20:23

Verschillende kleine hapjes

Wij eten verschillende kleine gerechtjes, zoals stokbrood met een lekker stuk brie, olijven, ansjovis, mini suacijzenbroodjes, stukje chorizo, gedroogde tomaatjes, kleine bolletjes mozarella met tomaat en munt, kipkluifjes, mini gehaktballetjes en zo verder. Samen met kruidnoten, banketletter, snoepmuizen en -kikkers en schuimpjes staat dat op tafel en er wordt tussendoor van gegeten. De warme hapjes komen ergens halverwege achter elkaar op tafel. Dit jaar ook nog een soepje erbij, voor de liefhebbers.

Specht

Specht

29-11-2016 om 20:29

pannenkoeken

Zo lang als ik mij al kan herinneren eten wij pannenkoeken.
Geen idee waarom eigenlijk, maar we eten het wel weer.

Lente

Lente

29-11-2016 om 20:42

Wij hebben een lunch

met twee soorten soep, sateh stokjes en broodjes met lekker beleg.
Iedereen komt van ver en dan is een lunch makkelijker.

Taruh

Taruh

29-11-2016 om 20:58

Boerenkool met worst

Ook al jaren, bij mjn ex,

Jaina

Jaina

29-11-2016 om 21:46

Soep

Soep, stokbrood en andere broodjes, veel losse hapjes (meze/tapas achtige dingen)...
Met sinterklaas koken we nooit echt. We halen gewoon van alles in huis en dan eten we het op tussen de feestelijkheden door.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.