Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tiepmiep

Tiepmiep

06-08-2012 om 19:53

Wat doe ik voor het badkamerraampje?

We zijn de badkamer aan het opknappen.
Er hing een houten jaloezie van Ikea voor het raam. Nu wil ik graag wat anders, hij is helemaal beschimmeld.
Is het handig om een roljaloezie (die je tegenwoordig zo vaak ziet) voor het raam te hangen, of kijk je daardoorheen?Lijkt me niet prettig, ook niet als ze een silhouet zien.
Op zich heb ik niet zoveel wensen, maar het moet wel iets straks en antraciet zijn, het badkamerraam is 60 cm. breed.
Wat hebben jullie voor het raam of heb je een idee voor me?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
sinas

sinas

06-08-2012 om 22:52

Ook plakplastic

pas als ik tegen het raam aankom zou je buiten iets zien. Dus dat doen we dan maar niet

Ander glas erin

Je kunt ook het glas laten vervangen voor ondoorzichtig glas. Denk dat het melkglas heet.

Jantina

Jantina

07-08-2012 om 10:17

Melkglas

Onze overburen hebben het. En 's avonds wanneer bij hen het licht brandt in de badkamer kan ik de silhouetten precies volgen. Ik vind dat niets.

Zelf hebben wij luxaflex ervoor hangen, met smalle lamellen.

Nou jantina

Dan hoop ik niet dat jij mijn overbuurvrouw bent. Haha, nee hoor heb weleens gekeken bij ons s'avonds maar ik zie niets. Is wel dubbel glas.

Tirza G.

Tirza G.

07-08-2012 om 15:20

Maar fayw (ot)

Toen jij buiten stond te kijken, wás er natuurlijk ook niks te zien in de badkamer. Want je stond buiten

Tirza

ilsepilse

ilsepilse

07-08-2012 om 16:23

Wit schilderen

ik had er folie op hangen (witte) maar als je van buitenaf kiujkt is die nu bruin geworden
afgelopen week was de schilder bij ons huis en die zei, plasticfolie erafhalen en wit schilderen...

Dendy Pearson

Dendy Pearson

07-08-2012 om 22:43

Ook folie

En dat zit er aan de buitenkant opgeplakt. Dat moest omdat wij hr+glas hebben en het zit er na 8 jaar nog steeds mooi op. Het is gewoon folie van een bouwmarkt.

Dendy

Inse

Inse

08-08-2012 om 09:55

Geen melkglas

Wij hebben in een voordeur melkglas zitten(veiligheid ivm ongeluk dit jaar) en daarbij zie je dus heel goed wie er voor de voordeur staat. Ik heb er intussen een sport van gemaakt als ik naar voren loop, kijken of ik de mensen herken aan silhouet

Jip

Jip

09-08-2012 om 08:04

Melkglas

Wij hebben ook melkglas in de voordeur en het badkamerraam zitten maar je ziet daar dus helemaal niets door. Ook geen silhouetten. Blijkbaar is er dus verschil in melkglas.

"geribbeld glas"

Ik weet niet hoe dit in het Nederlands officieel heet, maar wij hebben in badkamerramen, voor- en achterdeur een soort bewerkt glas, je ziet alleen vage silhouetten.

Lizelot

Lizelot

10-08-2012 om 11:18

Melkglas

Wij hebben ook melkglas.Je ziet wel dat het licht aan is,maar verder niets.Is wel dubbel glas.

Lamellen

ik had vroeger lamellen.
Vond het ideaal. Als je gaat douchen doe je ze dicht.
En anders kun je ze op elk gewenste stand zetten wat je wilt.

Yep dat zijn onze overburen

wij hebben dus melkglas en ja als je dan in bad (dicht op het raam met lamp dus achter je ) stapt dan kan je buiten wel wat zien, sorry...

Daarom hebben de achterburen volgens mij die bomen van hun enorm laten groeien

ja sorry maar ik vind het dus niet heel erg, en hele rare of minder rare dingen doen we niet echt in de badkamer dus tja.

Oh ja ik loop ook wel eens als het donker is snel in mijn nakie de achtertuin in om snel nog effe een sigaretje te roken. En we hebben ook nog eens recht van overpad dus als de buren opeens met hun fiets er langs willen dan hebben ze dus ook mij in beeld, in volle glorie lurkend aan een sigaret.

ach ja, er zijn denk ik ergere dingen en anders kijk je maar niet.

Petr@

Petr@

23-08-2012 om 10:21

Wat wij hebben

is Duette Shades van Luxaflex, en niet alleen in de badkamer, maar ook in de woonkamer en de keuken (een beetje lange link, maar kon ff zo snel niets anders vinden):

http://www.google.nl/imgres?q=duette+shades+gordijn+luxaflex&um=1&hl=nl&sa=N&rlz=1T4SKPB_nlNL367NL367&biw=1366&bih=545&tbm=isch&tbnid=LmPepBvVLJ_GjM:&imgrefurl=http://www.janpleijsier.nl/luxaflex_duette_shades_overijssel_drenthe.php&docid=mQpg2QgXLDDc9M&imgurl=http://www.janpleijsier.nl/images/duette_shades_2.jpg&w=620&h=425&ei=tOY1ULuhC8em0QWwm4DAAQ&zoom=1

Erg makkelijk en leuk om elke keer wat anders te doen met je Luxaflex!

Ander glas

Wij moesten ons badkamerraam sowieso vervangen (hout was rot) en hebben er toen matglas in laten zetten.
G

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.