Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vera*

Vera*

16-10-2013 om 23:04

Wat doe ik met mijn bloemkool??

Onnadenkend als ik was had ik een niet nodige bloemkool in mijn karretje gegooid. Nu moet ik bedenken wat ik er mee doe.
Kan ik rauwe bloemkoolroosjes invriezen? Of moet ik er iets van maken dat de diepvries in kan of tot zondag in de koelkast bewaard kan worden.
Bij mij wordt bloemkool toch slap na een aantal dagen in de koelkast dus ik wil hem niet te lang 'zo' laten liggen,

ikke

ikke

17-10-2013 om 21:30

hier

bloemkool nogal 'flauw' normaal, vind ik, tenzij er een sausje op zit. Ik heb laatst bloemkool heel kort gekookt en toen geroerbakt in een 'gewoon kant en klaar' zakje pittige saus (geel, het was geen kerrie, weet verdorie even niet hoe het heet hahaah)

Marie

Marie

17-10-2013 om 23:46

niet in koelkast bewaren?

Bloemkool hoeft niet perse in de koelkast bewaard te worden toch? Ligt in de winkel toch ook niet in de koeling?

Ik heb laatst dit recept van zo'n receptenkaart van de AH gemaakt en was best lekker (van het weekend nog maar eens maken).

http://www.ah.nl/allerhande/#/recepten/972658/bloemkoolstamppot-met-dille-en-kabeljauwburger/?rq=bloemkoolstamppot

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.