Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

pal

pal

28-04-2011 om 11:05

Wat doe ik fout? (kousenvoetjes)

Nu het weer mooier weer is (ok, vandaag even niet) draag ik kousenvoetjes in mijn zomerschoenen. Je kent ze wel, van die pantydingen die om de voet zitten. Maar deze zitten of te strak waardoor ze steeds uitschieten of ze gaan dubbel zitten in mijn schoen of iets anders. Wie heeft de ultieme tip?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

28-04-2011 om 11:24

Niet

gewoon niet dragen die dingen, maar je schoenen later sprayen met schoendeodorant.

Kaaskopje

Kaaskopje

28-04-2011 om 12:19

Interessante vraag

Ik heb in sommig schoeisel door blote voeten snel last van ontvelde tenen. Door er iets sokkerigs in te dragen voorkom ik dat, maar dat is niet altijd de bedoeling. Ik heb ook ruzie met hele kleine sokjes die alleen om de voeten moeten. Inderdaad zitten ze te strak, of ze schuiven helemaal in mijn schoen. Ik lees geïnteresseerd mee of er tips komen

Margriet*

Margriet*

28-04-2011 om 15:50

Ok ontvelde tenen

nog ander nut? Ik vind ze lelijk (ze steken net vaak boven de rand uit en dan vleeskleurig, yak), ze lijken me onpraktisch en ik heb liever blote voeten. Waarom draag je die dingen uberhaupt. Ik doe altijd in ballerina's een leren zooltje, vind ik veel lekkerder zitten.

Inlegzooltje?

Je hebt van die badstoffen inlegzooltjes. Kun je ook zo in de wasmachine plempen.

Is geen antwoord op je vraag, maar eerder een alternatief?

marie

marie

28-04-2011 om 21:12

Verschillende merken

Hallo
Heel herkenbaar! Ik heb ondertussen wel gemerkt, dat er nogal wat verschil zit in waar ze gekocht worden. Die van de C&A vond ik vorig jaar beter zitten dan die van de supermarkt.
Groetjes

+ Brunette +

+ Brunette +

04-05-2011 om 02:39

Teensokken

Ik ken het probleem en koop die dingen niet meer, ben overgestapt op teensokken, o.a. te krijgen in de HEMA maar ik heb ze ook weleens op de markt gekocht. Teensokken komen tot halverwege je voet en glijden bij mij nooit af.

Wilma

Wilma

05-05-2011 om 10:52

Waar koop je die badstoffen inlegzooltjes

en dus die die wasbaar zijn ???

Groetjes,
Wilma

Fiorucci

Fiorucci

05-05-2011 om 11:05

Wilma

Bij Van Haren!

Kaaskopje

Kaaskopje

06-05-2011 om 00:47

Kousevoetjes gekocht

Ik heb kousevoetjes gekocht, bij Van Haren. Morgen zal ik weten of ze mij bevallen

Wilma

Wilma

06-05-2011 om 16:58

Op naar van haren dus!

Bedankt Fio !!

Kus,
Wilma

Fiorucci

Fiorucci

06-05-2011 om 18:07

Wilma

Ik zie je deze maand, dus als je niet slaagt kijk ik hier even,ok?
XX Von

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.