Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

zebra

zebra

25-01-2013 om 15:33

Wat aandoen bij wandeling in de ardennen?

volgende week ga ik met een groep een wandeling van 20 km maken in de Ardennen. Nu vraag ik me af welke kleding ik het best kan aantrekken naast uiteraard goede schoenen. Een jeans vind ik niet lekker zitten bij een lange wandeling maar een gewone sportbroek vind ik te fris.

We starten rond 9 uur met wandelen en dan kan het nog best fris zijn.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
koentje

koentje

25-01-2013 om 16:04

Misschien een

joggingbroek met een lange onderbroek eronder?

zebra

zebra

25-01-2013 om 17:09

Een lange fietsbroek

onder een sportbroek (soort joggingstof) met iets wijdere pijpen, zou dat ook kunnen?

Roosje Katoen

Roosje Katoen

25-01-2013 om 21:37

Lange thermo-onderbroek

Onder een joggingbroek. Al zou ik zelf liever een spijkerbroek aantrekken, zit toch wat warmer denk ik.

Heb ook liever een sportboek aan dan een spijkerbroek

ik zou een thermolegging kopen bij de zeeman en die onder je sportbroek aan doen. Ik heb geen idee of een fietsbroek warm is? Ik heb van de week zo gelopen en had wel wat koude bovenbenen maar verder niet.
Van te voren lekker je benen insmeren met een stevige zalf helpt ook.

P

P

26-01-2013 om 09:19

Pyjamabroek

Ik zou voor één wandeling niets kopen en als je een lange pyjamabroek hebt zou ik die er onder doen maar liever nog doe ik een ruime regenbroek OVER mijn broek. Zo loop ik in koud weer ook de post en het is heerlijk kou en winddicht!

Laagjes

Ik zou ook voor laagjes gaan. Maillot of legging onder sportbroek oid. Boven ook laagjes met vest zodat het ook open kan.
Veel plezier!!

margje van dijk

margje van dijk

26-01-2013 om 23:09

Action

Bij de action hebben ze thermo-leggings voor 2 euro of zo. Echt geen geld. Die heb ik aan tijdens het hardlopen, die zijn helemaal prima.

Margje

zebra

zebra

27-01-2013 om 14:47

Idd gezien bij action

dat ze daar nu thermo ondergoed hebben maar ik denk niet dat ik daar deze week nog kom anders had ik dat zeker wel gekocht. Ik denk dat ik die fietsbroek of een legging onder mijn sportbroek doe, afhankelijk van de weersomstandigheden uiteraard.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.