Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Simone

Simone

06-06-2012 om 23:01

Wasmachine en droger van de gamma

Whiteline heet het merk. Heel goedkoop. Wie heeft er ervaring mee>?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Margriet*

Margriet*

06-06-2012 om 23:19

Goedkoop

= duurkoop. Ik zou het niet doen, ik ben meer van de degelijke merken. Ik heb slechte ervaringen met B merken.

Jessica O

Jessica O

07-06-2012 om 07:41

Wasmachine

Ik heb er de wasmachine van gehad. Merk was toen anders, maar model het zelfde (zag hem vorige week bij Gamma staan).
Op zich beviel me de wasmachine wel, hij centrifugeerde bv beter dan de vorige die ik had. Alleen begon hij naar 2 jaar veel geluid te maken, bleken de lagers versleten....
Nu dus een andere machine, duurder, maar ook rustiger.

Puck

Puck

07-06-2012 om 09:11

Onzin margriet

Ik ben het totaal niet met je eens. Ik heb een hele simpele droger van Edy en die doet het nu al een jaar of 8 zonder ook maar 1 storing of mankement. Juist iets heel simpels kan minder aan kapot gaan dan aan een geavanceerd ding met veel ingewikkelde electronica. Geef mij dan maar een simpele droger voor minder dan 250 euro die prima doet waar hij voor bestemd is. Verder heb ik hele slechte ervaringen met AEG. Niet alleen wasmachine die na 4 jaar niet meer te repareren bleek, maar ook de magnetron die na 5 jaar al zoveel monteurs gezien had dat we hem de deur uit hebben geschopt.

Al meer dan 20 jaar

Ik heb een droger van Miele en die is al meer dan 20 jaar oud en droogt echt als de beste! En dan niet kurkdroog en handdoeken als planken, maar heel fijn kastdroog.
Kost wat, maar als je het over de jaren uitsmeert heb je ook wat.
Als je het kunt missen zou ik gaan voor een goede. Is je machine stuk en dit je budget, dan snap ik het ook.

Dorry

Margriet*

Margriet*

07-06-2012 om 20:24

Puck

Als je iets van statistiek weet is het onzin om op een ervaring te baseren dat iets niet/wel goed is. Check de consumentenbond. Daar komen B merken vaak slecht uit de bus. Ja ze zijn goedkoop maar gaan veel mindere lang mee. Ok doe ik er ook eentje. Een MP 3 speler van 50 euri was binnen twee maanden kapot. Mijn ipodje (heel simpel, toen 140 euri) gaat al vijf jaar mee. AEG prima merk, we zijn sinds vier jaar aan de tweede wasmaschine in 20 jaar. Droger doet het al 12 jaar goed.
Etc etc. Wij gebruiken spullen intensief dat maakt ook uit in hoe lang iets meegaat.

Mea Proefrok

Mea Proefrok

07-06-2012 om 21:01

Tja

Wij hebben ooit een tweedehands Indesit gekocht als wasmachine toen we gingen samenwonen. Hij was toen al vier jaar oud en heeft het nog acht jaar gedaan. Hij was niet eens echt kapot toen we hem wegdeden, hij haperde alleen af en toe en dan moest je de programmaknop handmatig even een tikje verder zetten. Nooit gedoe mee gehad verder. Als je budget niet wil meerekken tot de duizelingwekkende prijzen van nieuwe Miele machines, kun je twee dingen doen: of een goedkoop B-merk en hopen, of een tweedehands Miele en hopen.

Fiorucci

Fiorucci

07-06-2012 om 21:41

Mja

Ik heb ook slechte ervaringen met A merken, het blijft altijd afwachten.

Simone

Simone

07-06-2012 om 23:46

En indesit

Wie heeft daar ervaring mee. Ik heb een buurvrouw die er eentje had, heeft het 7 jaar goed gedaan en ze heeft hem vervangen door weer een van rond 250 euros. En hij wast prima, goede programma's, niet teveel geluid. Ikzelf had een Miele van 1400 gulden die er na 14 jaar mee ophield (reparatiekosten rond 350 euros)(en ik had nog wel voor 100 gulden een verlengde garantie van 12 jaar genomen en al 14 jaar dus geen enkel probleem gehad!!!). Intussen heb ik een Constructa, hier in het dorp gekocht. Ben er blij mee. Mijn vraag was voor mijn zoon. Die krijgt een eigen woning en heeft dus wasmachine en droger nodig en een zeer beperkt budget.

Thursday Next

Thursday Next

07-06-2012 om 23:54

Tja,

als er geen budget is voor een duur merk zou ik zoiets wel doen hoor. Ik heb nu wel "merken", Siemens en AEG geloof ik. Vroeger thuis (gezin van 5) hadden we meestal ook indesit wasmachines, of aanverwante. De een deed het 6 jaar goed en de ander 12 jaar of zo. Maar ik ben zelf ook begonnen met goedkoop spul, die doen het vast wel een aantal jaar en tegen die tijd is er misschien wel wat meer geld.

Roosje Katoen

Roosje Katoen

08-06-2012 om 09:53

Indesit

Ik heb ook een wasmachine en droger van Indesit, al 15 jaar en ze doen het nog prima. Ik denk dat het ook afhangt van hoe vaak je zo'n ding gebruikt. Ik was en droog ongeveer 4 keer per week, dat is toch anders dan 2 wassen per dag. Maar goedkoop is dus niet altijd duurkoop.

Indesjit

lullige naam die we altijd gaven aan onze eerste wasmasjien, maar inderdaad goedkoop en bij ons is die zeker 8 jaar meegegaan. Eerst kleine wasjes van mezelf en daarna van een twee persoonshh naar een drie persoonshh. Daarna was die op.

groetjes van Purk

Monet

Monet

08-06-2012 om 18:26

Indesit droger en wasmachine voor 500

ik kocht begin febr. via wasmachine.nl een wasmachine en droger, beiden van Indesit, voor 518 waarbij ze keurig werden bezorgd!

Klein budget/kringloop

Bij de kringloop winkel in onze woonplaats staan ook altijd wat wasmachine`s en drogers. Vaak van mensen die van 2 huishoudens 1 hebben gemaakt en van ouderen die naar het verzorgingstehuis verhuizen. Ze worden nagekeken en getest voordat ze worden verkocht(zeggen ze in de winkel).

2de hands?

Hier is een tweedehandswinkel waar ze een half jaar garantie geven op electrische apparaten. Volgens iemand die ik ken worden ze állemaal nagekeken en zo nodig worden onderdelen gereinigt en vervangen. Doen werkloze technisch geschoolde mensen om werkervaring op te doen.
Zoek 's in je omgeving of er zoiets is? Ik liep er laatst langs en zag een miele staan (wasmachine) voor ik dacht 300 euro, zag er spiksplinternieuw uit (was het w.s. niet...), het leek mij een koopje.
Er is hier ook een deukjeshal. Een verdieping met aparatuur die showroommodel zijn geweest, van meerdere bedrijven samengebracht. Nieuw en goedkoper dan gewone wasmachines in de winkel zijn. Wij hebben er wel eens een t.v. voor de kinderen gekocht voor 20 euro...zat kras aan de zijkant...Nu zitten er 100 krassen, hahaha en hij doet het al jaren.
Nergens van dit soort zaken in je omgeving?
groeten albana

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.