Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Beertje

Beertje

17-12-2012 om 20:34

Wasmachine bijna overleden: welke nu? niet te duur maar wel kwaliteit :-)

Onze wasmachine zit momenteel in een identiteitscrisis. Heeft het 8 jaar goed gedaan als wasmachine maar denkt momenteel dat hij een helikopter is: tenminste...dat geluid produceert hij en opstijgen doet hij nog net niet. Nou, even serieus: het beste baasje is bijna naar de eeuwige jachtvelden. Wij moeten dus op korte termijn een nieuwe. Helaas geen giga spaarpot achter de hand voor dit doel. Ik was bijna iedere dag...soms zelfs 2 wassen want groot gezin. De nieuwe wasmachine moet dus tegen een stootje kunnen en power hebben, er moet veel inpassen, hij moet zuinig en stil zijn. Om technische snufjes en extra poespas geef ik niks: de machine moet gewoon goed WASSEN

Wie heeft er tips voor een model? Of wie weet een goede site waar ze bv oudere modellen verkopen (wel nieuwe machines uiteraard). Volgens mij scheelt dat best wel wat geld. Ons budget is tussen de 300 en 400 euro.....

Alvast bedankt maar weer!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
zanussi

zanussi

17-12-2012 om 21:32

Onze

Machine kregen we jaar of 7 geleden en doet het zonder krimp, gemiddeld 1 was per dag. Is een Zanussi-electrolux-Lion-1400. Vrij simpel qua programma's, erg fijn.

Consumentenbond

Zelf heb ik een Electrolux wasmachine waar 7 kg. was in kan. Die was rond de 500-600 euro. Ik heb even voor je bij de consumentenbond gekeken daar staat al een Indesit voor 250 euro die aardig uit de test komt en een wat betere van whirlpool van 380 euro. Gaat prima lukken binnen je budget.
http://www.besteconsumentenkoop.nl/huishoudapparatuur/beste-wasmachine/

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.