Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Warme hapjes

Een beetje overmoedig heb ik gezegd dat ons hele orkest na afloop van het concert bij mij thuis welkom is om wat te drinken. Dat zal wel een uur of half elf 's avonds worden. Dan hebben we al een generale repetitie en een concert achter de rug dus best wel honger denk ik zomaar.
Nu wil ik eigenlijk wel wat warms serveren maar dan wel ies wat ik van te voren kan klaarmaken en wat 's avonds heel snel klaar is. Ik kom niet veel verder dan een blikje cocktailworstjes en gehaktballen uit blik. Zou ik ook bladerdeeg kunnen vullen van te voren of wordt dat vies en slap als het nog zo'n tijd moet staan? het moet ook niet heel veel werk zijn want zoveel tijd heb ik niet...
Iemand nog een goed idee?

Lionne

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Maxime.M

Maxime.M

06-04-2011 om 14:27

Satestokjes?

Je kunt van te voren kipblokjes marineren in die conimexmarinade voor sate. Dan maak je er alvast stokjes van. In de oven op 20 minuten op 220 graden en ze zijn klaar. Ik kan mijn oven bijvoorbeeld op een timer voor laten verwarmen, misschien kan jij dat ook? Dan kom je thuis en is de oven alvast voorverwarmd, en duurt alles nog maar 20 minuten (sate uit een klaarstaand bakje halen, op het rooster leggen en 20 minuten later is het klaar. (je moet halverwege draaien of hem op een soort hetelucht stand zetten, dan hoef ik niet te draaien)

mijk

mijk

06-04-2011 om 15:02

Even googlen

op het ultieme sauzijsenbroodje van madelief!@ Echt superlekker. ik heb ze gewoon iets te vroeg uit de oven gehaald en ingevroren. Kun je ze eeen tijdje van te voren maken en dan kun je ze gewoon afbakken. En is een grote pan soep met stokbrood ook niet gewoon lekker? En een ouderwets borrelgarnituur?

Mijk

mijk

mijk

06-04-2011 om 15:22

Niet goochelen natuurlijk

gewoon archief van deze rubriek...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.