Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

waarom tuinmannen lange mouwen dragen

Ik snap het! Nadat ik in T-shirt gewapend met zagen, snoeimessen, elektrische heggenschaar en trap de enorme conifeer heb gehalveerd. Mijn armen zien eruit alsof ik de twee hongerige loslopende tijgers van Oldeberkoop ben tegengekomen. Onder invloed van adrenaline, vanwege de zaaginspanning, merk ik zoiets natuurlijk pas als het klaar is, zucht. Wanneer leer ik nou eerst nadenken?

Silone.

Je kan ook nog proberen te bestraten in korte broek

Brrrrr

Vooral koud lijkt me, korte mouwen.....

Auw!

Beetje herkenning, ik heb bij het wieden ook krassen opgelopen. Gelukkig niet zo veel als jij, maar voldoende om de zinkzalf er op los te laten en dat hielp gelukkig.

Silone

Silone

14-05-2016 om 16:53 Topicstarter

nog even doorzagen

Ik zat vooral in over die trap, die natuurlijk door de oneffen tuin heen verplaatst moest worden, en dan zagen boven mijn hoofd. Maar dát ging goed, en nee, koud heb ik het niet gehad. Met een flinke lik nivea en een zachte trui met mouwen zal het er morgen wel beter uit zien.

Hop

Ik heb een keer een uit zijn krachten gegroeide hop gesloopt. Je komt er pas als je klaar bent achter dat die takken onder de kleine stekeltjes zitten, ik leek wel gezandstraald.

Topless je muren latexen gaat dan weer prima, zoals ik van de week deed toen het zo heet was. Dat douche je er zo weer af.

skik

Marjoleine64

Marjoleine64

14-05-2016 om 20:29

Krassen en schrammen is nog niet het ergste

Er zijn planten, ook waar je het niet van verwacht, die gemene brandende sappen blijken te hebben waar je een soort van brandwonden van krijgt. Klimop is er zoeen bijvoorbeeld. Niet iedereen is er gevoelig voor, maar ik heb wel eens gezien dat mensen hun hele armen onder de plekken hadden. Dus ook daarom bij groot tuinwerk lange mouwen.

Pennestreek

Pennestreek

15-05-2016 om 00:00

Silone

Ik vind dit er een die het fantastisch zou hebben gedaan in het flaterdraadje van Margje van lang geleden . Ook door de manier van schrijven. He, heerlijk even gelachen. Niet uitlachen hoor, begrijp me niet verkeerd, ik vind je uitermate niet te benijden

Hovenier in de familie

Vrijwel altijd lange mouwen. Ook een lange broek, tenzij zware hitte. En altijd, altijd veiligheidsschoenen.

Tot voor kort thermoondergoed, ook dat.

Hoe zo tot voor kort?

Als ik vandaag naar buiten ga, trek ik wel mooi thermoondergoed aan! Brrrrr!

mirreke

mirreke

15-05-2016 om 15:31

Teken...

Ook nog he, lange mouwen, lange broek ook vanwege de teken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.