Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Waarom hangen die labels zo raar?

Pff, even een winkel ergernis.....

Gisterten weer kleren wezen kopen voor de kinderen, en me weer geeergerd aan de labels prijskaartjes in kleding.
Meestal hangen de labels in kleding zo, dat ik niet snel de maat (en prijs) kan zien. De labels zijn weggestopt in het kledingstuk, dus op zoek naar maat 128 moet ik iedere keer alle labels uit het ding vissen. De touwtjes worden ook steeds langer lijkt wel, dus iedere keer erin graaien, kijken: nee, berkeerde maat. Weer 1 verder, volgende stuk. En natuurlijk hangt het dan zo dat ik of niet bij kan (hoog boven mijn hoofd) of zo dat de voorste vrolijk van het rek schijft terug ik al achteraan bezig ben.
Of, als je net een heel rek erin hebt gevist, hang het label bij de volgende rij opeens aan de achterste mouw.
Dames die in zo'n winkel werken, waarom doen jullie dat zo? Wat is er mis met een duidelijk maat/prijskaartje aan de voorkant? En als ik voorbij gekomen ben en alle kaartjes eruit heb gehaald zodat iedereen ze kan zien, stoppen jullie ze er dan weer in ? Voor de mooi?

Algebra

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
NaShA

NaShA

07-08-2011 om 12:23

Van de week

waren we in Rosada, outlet in Roosendaal. Shirt maar geen label, dachten wij...wat bleek, zat in de mouw, helemaal niet zichtbaar, maar, ze kwamen zo van de fabriek...ik vraag me dus af of je de winkeldames daarvan kunt beschuldigen.

Tirza G.

Tirza G.

07-08-2011 om 12:44

En ook zo veeeeeeeeeel

Hádden ze maar een label met de maat en de prijs. Neeeeeee, er hangen wel drie of vier labels aan een kledingstuk. Nog eens eentje met het merk en dat het toch zo fijn is dat je dit koopt, nog eens eentje met wasvoorschriften ofzoiets.......je moet een hele leesportefeuille uit de nek opdiepen en flink bladeren voordat je weet wat je weten wilt

Tirza

NaShA

NaShA

07-08-2011 om 13:03

Hahahahah

ja, ook dat ja, en vaak hangen die dan ook nog eens op verschillende plekken, dus denk je het juiste label te hebben, nee, staat daar inderdaad dat juichverhaal op....verder zoeken dus...

amk

amk

07-08-2011 om 13:34

Niet van de fabriek

maar die labels worden er ingeschoten op het distributiecentrum. Rotklus, verdiende wel lekker als werkloze zijnde destijds. Maar je kreeg van de winkel keten waar het naar toe moest precies op waar de labels geschoten moesten worden en of het plastic dingetje wel of niet helemaal door de kleding heen mocht.
Makkelijkst was wel door de nek naad. en ja dan hangen ze in het kledingstuk. Maar dan heb je het minste transportschade blijkbaar.

tonny

tonny

07-08-2011 om 16:29

... en dan moet je ook nog je leesbril opzetten...

.. neuh het wordt er niet makkelijker op

Tink

Tink

08-08-2011 om 17:56

En waarom

... kan het bij C&A dan wel? Daar hangen de labels meestal aan de voorkant of de mouw.

amk

amk

08-08-2011 om 18:20

Tink

gewoon net wat het bedrijf voorschrijft, daar worden ze geschoten.
Je kunt ze op elke willekeurige plek schieten.
(lange jassen: onder naad, lag je lekker op je rug onder de jassen, anders kon je er niet goed bij.)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.