Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vic

Vic

15-07-2012 om 15:15

Waardebon zwaluwhoeve

Ik heb na aankoop bij een winkel een waardebon gekregen voor 2 personen saunabezoek + een Dr. Fish behandeling bij de Zwaluwhoeve. Dat met die visjes hoeft voor mij niet, maar een dagje sauna vind ik altijd wel fijn. Nu heb ik over de Zwaluwhoeve niet de beste verhalen gehoord én ik word wat wantrouwend als ik iets gratis aangeboden krijg.
Zou er nog een addertje zijn? Dochter grapte al over gratis saunabezoek bij drie betaalde hotelovernachtingen, maar ik kan geen gekke dingen vinden (afgezien van 3,95 reserveringskosten). Heeft er ook iemand goede ervaringen bij de Zwaluwhoeve? En met die visjes?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
madelief

madelief

15-07-2012 om 17:37

Zwaluwhoeve stunt

Del zwaluwhoeve stunt altijd dus lijkt me geen addertje. Ik heb ook wel eens voor heel weinig daar gezeten. Zawluwhoeve is druk en groot maar ach als je gratis mag... Niet in het weekend maar verder
Is het prima te doen. Ze verdienen weer op het eten dat je daar doet!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Fiorucci

Fiorucci

15-07-2012 om 18:07

Kan hoor

Dat kan gerust hoor,Zwaluwhoeve stunt erg veel en vaak. Niet in het weekend gaan!

Vera*

Vera*

15-07-2012 om 21:24

Visjes

Die visjes hebben we wel drie keer gedaan in Thailand. In het begin voelt het een beetje raar maar dat is ook het idee dat vissen aan je dode huidcellen knabbelen. Na de visjes voelde onze huid (voeten) weer lekker glad aan. Die visjes zou ik zeker doen!

Brianna F

Brianna F

15-07-2012 om 21:41

Visjes

Sauna zou van mij niet hoeven, maar voor die visjes zou ik het meteen doen. Heerlijk en poezelige voetjes

Snuggle's

Snuggle's

16-07-2012 om 00:37

Zwaluwhoeve

De zwaluwhoeve vind ik vooral lekker met mooi weer. Binnen is het vrij klein, maar buiten kun je heerlijk liggen en is de eventuele drukte beter verspreid.
Visjes heb ik nooit gedaan, maar lijkt me best lekker.

Doen

Ik had ook een bon voor gratis entree+ visjes + diner.
En ik moet zeggen ,het viel erg mee.Wij zijn echte saunagangers ,gaan regelmatig ,maar houden niet van het massale en drukke.
we hadden geluk,het was mooi weer dus we zijn de hele dag buiten geweest.
Binnen was het erg ( te)druk ,soms in de rij voor een voetenbad of sauna.
Buiten stond op een gegeven moment een half uur voor aanvang al een rij voor de opgieting.
Dat was de mindere kant.
Maar de dr Fisch behandeling was bijzonder,het eten goed en het was er schoon.
We gaan niet nogmaals,maar hebben een leuke dag gehad( ook mede dank zij de lage kosten)Dus gewoon doen!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.