Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Niny

Niny

06-05-2011 om 16:27

Waar vind ik ijsbloemetjes?

Elk jaar zet ik een grote bloembak helemaal vol met ijsbloemetjes, die ik meestal bij de Gamma haal tijdens de plantjesmarkt. Maar sinds ik een Nee-Nee-sticker heb, krijg ik de folder niet meer. Wie weet wanneer de plantjesmarkt is, of ben ik zelfs al te laat? Op de site van de Gamma kon ik het niet vinden.
Niny

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
NaShA

NaShA

06-05-2011 om 16:34

Reclamefolder.nl

daar vind je elke week de nieuwe folders, dus ook de Gamma (en daarom heb ik de sticker dus niet

jippa

jippa

06-05-2011 om 22:37

Intratuin

Ik was vandaag bij de plaatselijke intratuin en daar waren ze in de uitverkoop: 6 voor 1 euro, wel kleintjes die nodig verpot moesten worden, maar ik kon het niet laten. Ze zijn zo lekker kleurig!

Henriette123

Henriette123

06-05-2011 om 23:17

Ranzijn

Gamma plantjesmarkt is al geweest.Zelf heb ik ze bij Ranzijn gekocht, ik meen 10 voor een euro vijftig, maar dat weet ik niet meer zeker.

Niny

Niny

10-05-2011 om 17:25

Ik heb ze!

Hoera, ik heb ze! Mijn man was een eind gaan fietsen en had onderweg in een paar tuincentra en kwekerijen gevraagd of ze ijsbloemetjes hadden. Bij de derde was het raak: ze stonden er treurig bij, maar hij heeft ze toch meegenomen en nu we alle uitgebloeide eruit hebben geknipt heb ik toch nog mijn reuzenbloempot vol.
En Nasha: bedankt voor de reclamefoldertip, superhandig!
Niny

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.