Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Fiekje

Fiekje

24-10-2011 om 15:44

Waar vind ik goedkope ugg's

Vraagje... waar vind ik goedkope ugg's. Ik ben op zoek naar een goede en vooral ook betrouwbare site waar ik uggs'kan kopen.

Groeten,
Fiekje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Roosje Katoen

Roosje Katoen

24-10-2011 om 16:01

Hmm

Volgens mij is 'goedkope uggs' een contradictio in terminis... of bedoel je nep-uggs?

Fiekje

Fiekje

24-10-2011 om 16:12

Echte

geen neppers... wellicht is goedkopere ugg's beter...
Fiekje

Ely

Ely

24-10-2011 om 19:08

Zelfs dat vind ik nog niet kloppen. Maar ik begrijp je wel hoor!
Het is zonde want Vente exclusive had ze net -twee weken geleden ofzo- en dan zijn ze fors minder duur
Hou ze in de gaten, wie weet. Verder kan ik je eigenlijk niet helpen.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Ely

Ely

24-10-2011 om 20:45

Nou gale

Vente exclusive heb ik goede ervaringen mee, die kopen partijen op en door. Maar toegegeven, de Uggs stonden daar laatst voor honderdzoveel, is nog steeds allesbehalve goedkoop voor een paar lelukke maar wel fijne laarzen
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Karlijn

Karlijn

24-10-2011 om 21:19

Shopbob toch?

ik heb ooit het adres van Shopbob.com gekregen, check dat eens? Uiteindelijk niet daar gekocht omdat we zelf naar de VS gingen en toen heb ik ze daar gekocht wat met de dollar natuurlijk lekker goedkoop was

Rieke

Rieke

24-10-2011 om 23:50

Olsboots

Zijn ze ook goedkoper zo te zien.

Yura

Yura

25-10-2011 om 08:42

Makro

Ze zijn in de winstpakker bij de Makro, maar al vanaf vorige week dinsdag, dus ik denk dat ze wel uitverkocht zijn. Ik heb een paar keer op sheepskinshoes.com besteld. Heel betrouwbaar en wel de echte. De prijzen zijn dezelfde als dat ze in winkels in de VS ook kosten. Maar in de VS kosten ze in dollars al minder dan ze hier in euro's kosten. De euro stond gister op 1.33 Dollar dus dat is jammer, vorige week was het nog 1.44 dacht ik, dat scheelt nogal. Er komen namelijk ook nog verzendkosten bij en je betaalt belastingen over de waarde inclusief verzendkosten. Ik denk dat je nu nog wel iets goedkoper uit bent in totaal dan tegen de normale prijs in NL, maar het scheelt niet zoveel als bij 1.44. Ik heb ze zelfs eens besteld toen de euro 1.65 dollar stond, dat was wel heel lekker.

Beverwijkse bazar

Daar zag ik ze staan (de echte) voor 150 euro, de korte en 175 euro de hoge versie.

Dat is in ieder geval goedkoper dan de reguliere prijs in de winkel.

Shopbop.com inderdaad

Daar heb ik al een paar keer Uggs vandaan gehaald voor mezelf en mijn dochters. De ene keer vielen invoerrechten enorm mee, de andere keer vies tegen en was ik bijna net zo duur uit.. Dat scheelt nog al.

Volgens mij is het zo dat Uggs hooguit een tikje goedkoper (speciale aanbieding of idd via Vente Exclusive) aangeboden worden maar veel scheelt het niet. 'Goedkope' Uggs bestaan helaas niet. Je ziet wel goedkope versies maar die pik je er echt zo uit; de hiel ziet er na een paar keer dragen uit als bordkarton. 't Is een hoop geld maar wat een geweldige investering. Deze winter voor mijn verjaardag van mijn man ook de Uggs-sloffen gekregen... en daar ben ik iedere keer als ik thuis kom weer blij mee .

De beverwijkse bazar?

nooit geweest omdat het in Beverwijk is. Beverwijk is het Helmond van Haarlem (voor diegene die in EI wonen, de volgende inside joke: In Helmond is alles goedkoper).

Als je trouwens zeker wil weten dat het echte uggs zijn daar in Beverwijk, kijk dan even naar de dingen waar je op moet letten, dat is op internet te vinden, iets met een specifieke letter in het logo, iets met dat label achterop dus en ook de zool, het patroon is bij de echte dus heel specifiek.

Verder vind ik uggs er wel leuk uit zien, bij kinderen tm 3 jaar als ze het koud hebben in de buggy.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.