Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Marjoleine64

Marjoleine64

16-11-2011 om 22:53

Waar vind ik een zwart overhemd maat 164?

Voor het kerstconcert van de harmonie moeten we helemaal in het zwart. Zwarte broeken (en sokken en schoenen) hebben we, en voor mezelf lukt het wel om een mooie zwarte blouse te vinden. Maar voor jongste zoon (12, kindermaat 164, of herenmaat 42) kan ik on-line niets vinden, en ik heb geen tijd om uitgebreid te gaan shoppen. Het moet echt helemaal zwart zijn, er mogen geen lichte accenten of stiksels op want het ballet gebruikt een black-light bij sommige stukken en dan zou het orkest teveel afleiden van het ballet. Ik zou zeggen in deze tijd van het jaar moet dat te vinden zijn, maar tot nog toe geen succes. Wie weet raad?
Marjoleine

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rieke

Rieke

16-11-2011 om 23:22

Kijk eens bij

Littleflowers.nl helemaal doorscrollen naar beneden tot je bij de zwarte overhemden bent. Succes.

neteret mut

neteret mut

16-11-2011 om 23:23

Tja

ik kan nu wel roepen dat er bij mij in de kast 2 overhemden mt medium en 1 overhemd mt 41 hangen , maar daarheb je niet veel aan ( vind die mt 41 er groter uitzien dan de mediums). Ik heb ze een paar jaar geleden gekocht bij ( denk ik) c & a en hema. Moest snel ivm een begrafenis dus geen tijd om veel winkels af te lopen, sindsdien hangen ze te hangen.

Rieke

Rieke

16-11-2011 om 23:24

Bij bruidsjonkers dus....

Hahah, wat een woord bruidsjonker. Maar ze hebben wel wat je zoekt.

Hier

Bij http://www.suitsyouwell.com/jongens/kinderoverhemden. Helemaal onderaan staat een zwart overhemd.

Ooit gekocht

bij scapino (of all places) en een keer bij h&m. Of er daadwerkelink niet één enkele spikkeltje wat anders door zat weet ik niet. Was in ons geval niet zo belangrijk.

Marjoleine64

Marjoleine64

18-11-2011 om 22:00

Bedankt!

voor de tips, deze webwinkels kende ik nog niet. Ik hoop dat ze bij suits you well zijn maat 164 nog opnieuw en op tijd binnenkrijgen, ik vind 40 euro wel wat veel voor een overhemd waar hij volgend jaar al niet meer in past (of wat hem dit jaar veel te groot is).
Marjoleine

#~ TESS ~#

#~ TESS ~#

20-11-2011 om 05:25

Verven

misschien kun je makkelijker een wit overhemd kopen en deze zwart verven. zag ze hangen bij ter stal en volgens mij ook bij zeeman
tess

Inge M

Inge M

20-11-2011 om 13:51

Het risico van verven is het stiksel

Garen is meestal synthetisch. Dat kleurt niet mee met verven. Je hebt kans dat je dan een zwart overhemd hebt met wit stiksel. Kan best leuk zijn, maar voldoet niet aan de eisen van de vereniging.

+ Brunette +

+ Brunette +

20-11-2011 om 23:33

Stiksel

Ja, het stiksel blijft nogal eens in de originele kleur, daarom heb ik de tip niet gegeven, ook al was het het eerste wat me te binnen schoot: verven. Aan de andere kant is het wel een hele goedkope oplossing. Kun je niet een oud katoenen overhemd van iemand lenen? Je kunt het stiksel eventueel kleuren met een viltstift.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.