Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Waar vind ik een leuke betaalbare jongensbadjas?

Zoon is er echt uitgegroeid en de rafels hangen eraan. Kan dus echt niet meer. Maar ja, in maat 158 vind je niet zo heel veel. Tenminste, ik niet. Terwijl dit toch wel het seizoen is. Hij houdt niet van voetbal, helaas, want elke zichzelf respecterende voetbalclub levert wel een badjas, maar daar doe ik hem dus geen plezier mee.
Dus ik roep jullie hulp in. Waar o waar vinden wij iets leuks? En ook nog betaalbaar?
Engeltje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

04-11-2011 om 14:32

Action

Ik heb gisteren bij de Action kinderbadjassen gezien. Niet gelet op de maat en de "leukigheid" maar vast niet duur.

Vera*

Vera*

04-11-2011 om 14:36

'die zelfde erbij'

Die was voor mijn man. Ik heb een groene en hij een rode badjas. Hoewel, eigenlijk moet ik zeggen dat zoon mijn groene nu heeft.

Vera

Good old hema

daar hebben ze redelijk neutrale kinderbadjassen. Geen lullige met beertjes of dat soort onzin.

groetjes van Purk

Kindermaten action tot 128

Toevallig maandag gezien, ik heb een er een zwarte herenbadjas gekocht maat s voor zoon (ook maat 158). Volgens mij is ie wel wat lang maar hij wil per se zwart. Eerste sintcadeau voor hem is dus binnen.

lennest

lennest

04-11-2011 om 16:44

Badjas voor de sint?

Een familietrekje: met Sint geef je geen zachte pakken (kleding dus)!

Fiorucci

Fiorucci

04-11-2011 om 17:34

Lennest

Oh hier wel hoor, het nuttige met het aangename verenigen. Een extra leuke badjas of dat hele gave shirt, mijn kinderen waren er altijd blij mee.

Sint

Bij ons horen bij sint veel pakjes. Nu de jongens groter worden (14 en 11) zijn hun wensen ook duurder, een pakje vouwblaadjes staat niet meer op het lijstje. Als een kind nieuwe sokken nodig heeft pak ik die gerust allemaal apart in en in een jolige bui maak ik ook nog per sok een gedicht ook. Voorlopig zal dat zo blijven gaan, dochter is net 3 en daar gaan we de gelovige jaren mee in (leuk!).

Zucht

Ik vind dat weer zo'n bekrompen ideetje, dat er een regel is met sinterklaas over zachte pakjes, jemig wat een gezever.

May

May

04-11-2011 om 23:16

Hoezo afdwalen

Engeltje vroeg alleen maar waar ze en badjas kon vinden hoor..

yvonne

yvonne

05-11-2011 om 12:02

Ikea

zag van de week bij ikea dat ze ook zwarte badjassen hebben. maat s zal vast wel passen

+ Brunette +

+ Brunette +

05-11-2011 om 23:00

Ja, hema

Heb er ooit een blauwe badjas gekocht in maat 158, voor mezelf, omdat ie goedkoper was dan een volwassen S. Heb hem al jaren en toen de kleur wat vaal begon te worden heb ik het ding zwart geverfd...

Weer

Weer

06-11-2011 om 20:47

Zachte pakjes

Nou ik snap het wel hoor, of eigenlijk snappen mijn kinderen het wel! Die willen ook geen kleding. maar ze kunnen de pot op want ze willen namelijk ook het liefts wel 88 pakjes pp. Dus dit jaar een badjas voor zowel dochter als jongste zoon, onderbroeken voor beide zoons (met print, en net duurder dan ik anders zou kopen), sportsokken voor 1 zoon, en oja ook wat foeilelijke kerstdingetjes ( ik koop altijd iets lelijks zoals een onderbroek voor kerst ofzo).

Engeltje

Engeltje

07-11-2011 om 23:10 Topicstarter

Hmm, toch maar hema dan

Dank voor al jullie suggesties, maar ik werd er toch niet echt warm van helaas. Maar dat kunnen jullie niet helpen natuurlijk, dat heel de Vaderlandse detailhandel dit gat in de markt niet heeft gevonden .
Zwart vindt ie niks (en ik ook niet voor een blonde knul van 11). Die van V&D, tja, SOHO, lekker belangrijk... Die van de Hema is dan inderdaad nog van een mooie kleur blauw. Dus die dan maar. En nee, hij krijgt hem niet van de Sint, zeker niet als die er zelf niet heel geweldig enthousiast over is .
Engeltje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.