Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Sici

Sici

05-01-2014 om 17:38

Waar vind ik broeken die niet strak zitten (los model)voor dochter maat 152.

Dochter van 10 jaar oud vindt strakke broeken niet lekker zitten. Spijkerbroeken vindt ze sowieso niet fijn, Dus een lichte wijde katoenen broek is alles wat ze verdragen kan. Nu heb ik die vorig jaar zomer bij de H&M gekocht. Het zijn wel dunne broeken dus niet lekker warm. Nu zoek ik dus broeken die en niet strak zitten en een zachte stof hebben (dus geen spijkerstof). Iemand een idee? Ze draagt nu alleen die 2 zomerbroeken van de H&M bij wat kouder weer veel te dun. Nu gaat het nog wel, alleen ze gaan niet eeuwig mee. Ze is dus eigenlijk meer van de sportieve functionele, het moet lekker zitten en niet knellen of zwaar zijn of kriebelen of wijd uitlopende pijp. Hoe bedoel je kieskeurig. Waar vind ik zo'n broek aangezien de mode strak is. Graag tips! Alvast bedankt

Vera*

Vera*

05-01-2014 om 18:02

H en M

De h en m heeft kinderbroeken met elastiek in de rekbare boord. In de zomer hebben ze die broeken in caprimodel en deze winter waren er warme lange broeken van.

is een stretch babyrib broek iets voor dr?

Ik herken veel in je verhaal, vind ook erg weinig lekker zitten.Spijkerbroek..brrr...
Een zachte babyrib met stretch kan ik echter wel(iets los) om de benen hebben, omdat t zo lekker meegeeft en zacht is.Dan kan ik t wel hebben( al trek ik thuis vaak toch meteen een soort pyjama-achtige broek aan )Iets zonder stretch zal ik niet gauw aandoen.
Of een chino model, boven wat wijder, onder strakker( HenM)
Daar hebben ze nu trouwens ook een leuke joggingbroek die er mooi uitziet op de site.Hij heet Sweatpants.

Annet

Annet

05-01-2014 om 19:19

Zoek eens naar een thermobroek

Dan heb je een dunne broek die makkelijk zit, met daar binnen een extra warm zacht laagje.
Mijn zoon is anti warme kleding maar ook hij bezwijkt bij zo'n lekkere zachte broek......

Rafelkap

Rafelkap

05-01-2014 om 19:30

H&M jongensafdeling

Idd, bij H&M haal ik voor mijn jongste zoon (met luier, dus wijde broeken nodig) spijkerbroekjes maar ook zachte ribbroekjes van een bepaald model: loose jeans. Misschien hebben ze ze nog (in blauw en groen), bij de jongensafdeling dus. Ik zie ze alleen nu niet op de site staan.
Of gewoon joggingbroeken, in alle kleuren en op de jongensafdeling en wijder van model dan op de meisjesafdeling.

Sici

Sici

08-01-2014 om 22:47

Geslaagd!

Ik heb eerst op de website van h&m gekeken daar hadden ze niet veel losse broeken. Wel leuke jogging achtige broeken zoals Lilian zei. Toen ben ik op marktplaats gaan kijken en heb 2 gevoerde broeken gevonden en 2 wat lichtere stof allemaal van h&m. Zo te zien in zo goed als nieuw. Lekker los en comfortabel. Dochter is heel blij en kan niet wachten tot de postbode komt. Fijn, bedankt! Ik zou nog op de jongens afdeling kunnen kijken, alhoewel ik wel merk dat kinderen heel gauw opmerkingen maken als een meisje zich jongens achtig kleed. Dus ik probeer er toch voor te zorgen dat het meisjes achtig is. Gewoon om kind het gezeur van anderen te besparen.

en..hoe zitten ze?

Is de postbode al geweest

Sici

Sici

12-01-2014 om 21:04

Postbode is geweest!

Lilian1, de postbode is geweest! Dochter is heel erg blij. De broeken zitten heel lekker en zijn warm genoeg. We hebben geluk, het is niet te zien dat ze ooit gedragen zijn. Ha,ha ik heb ook wel eens gehad dat het er nog goed uitzag op de foto en erg gedragen eruitzag toen we het thuis ontvangen hadden. Dus we zijn blij. Als ik een leuke babyrib tegenkom die niet te strak zit is dat zeker ook te proberen. Dochter en ik doen thuis altijd onze huispak aan. Heerlijk zacht. Ik heb er toevallig vorige week een gekocht bij de Lidl. Nog bedankt voor alle reacties

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.