Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tango

Tango

03-09-2016 om 19:41

Waar vind ik...

Zoon is nogal een verzamelaar van allerlei soorten plaatjes. Voetbalplaatjes, Pokemonplaatjes etc. Hij is nu met Pokemon bezig en de mappen waar deze kaartjes in kunnen zijn behoorlijk duur. Nu zie ik soms kinderen met een multomap met losse plastic bladen met vakjes waar dan die kaartjes in kunnen. Ik heb alleen geen idee waar je die koopt. Vandaag even bij de HEMA gekeken maar daar zag ik het niet. Googlen levert ook niets op, geen idee hoe je het noemt namelijk.
Iemand een idee?

Dat zijn mapjes voor visitekaartjes

Google daar maar op..daar zitten bij ons ook de pokemon kaarten in...hahaha. Grote zonen hebben er recentelijk een paar verkocht voor absurde bedragen...wie wat bewaart die heeft wat!!!!!

mijk

mijk

03-09-2016 om 19:46

http://deverzamelmap.nl/

Verzamelmap volgens mij

Mijk

Tango

Tango

03-09-2016 om 20:24

Visitekaartjes

Ik heb gekeken op mappen voor visitekaartjes maar dat is net niet wat ik zoek. Visitekaartjes zijn meestal in de breedte en Pokemonkaarten dan weer in de hoogte. De kaarten zouden dan als het ware liggend in de mapjes moeten, niet helemaal de bedoeling.
De verzamelmap biedt inderdaad meer wat ik zoek, maar ik zou liever gewoon een echte winkel willen waar ik het kan kopen want dan koop ik er meteen een multomap bij. Ook de verzendkosten zijn wat hoog bij de Verzamelmap.

Magalí

Magalí

03-09-2016 om 20:38

Fotomap?

Er zijn ook van die multomaphoezen waar 4 foto's in kunnen, dat is wel in de hoogte. Bedoel je dat? Misschien dat een fotozaak die heeft, maar misschien de hema ook wel. Daar verkopen ze ook fotoalbums tenslotte.

mama van twee

mama van twee

03-09-2016 om 21:01

Plastic map/blad ?

En als je alleen van zo'n plastic bladen waar je 9 (of 18 als je beide zijden gebruikt) in kunt doen, zie onderstaande link:

https://www.spellenrijk.nl/artikel/498/transparante-pagina-voor-9-kaarten-silver-10-stuks.html

Hoef je alleen zelf voor een klapper te zorgen, kun je dan net zo duur maken als je wilt

Tango

Tango

03-09-2016 om 22:33

Ja dat is het

Mama van twee, dat is wat ik bedoel. Die zijn ook niet zo duur en lijkt me ook de goede maat. Er staat alleen bij dat een 3 rings multomap het best passend is. Geen idee of dat een beetje gangbaar model is.
Fotomappen hebben ze inderdaad volop bij de HEMA, maar die vakjes zijn weer veel te groot.

mama van twee

mama van twee

03-09-2016 om 23:01

3 rings multomap

Geen idee of een 3 rings multomap gangbaar is, maar er bij ons heeft Action en de Hema heel veel verschillende soorten, dus misschien ook wel een 3-rings. Of anders misschien een betere kantoorhandel/boekhandel of via internet.
Succes ermee i.i.g.

mama van twee

mama van twee

03-09-2016 om 23:05

Ook in gewone multomap

Ik zag trouwens op de site van de link die ik je gegeven had dat ze ook bladen voor de gewone multomap hadden, maar die zijn wat duurder.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.