Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Cup E

Cup E

08-04-2012 om 14:45

Waar sexy/mooi ondergoed voor maat 44/ cup e

Dag
Nieuw man in mijn leven en ik wil graag leuk "uit de kleren" zeg maar Waar vind ik mooi ondergoed in maat 95E / slipjes 44.
Hunkenmüller heeft niet veel keuze vind ik. Ik woon in de Haarlemmermeer
Cup E

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bolletje

Bolletje

08-04-2012 om 15:50

In de buurt

Ik koop mijn bh's (ook lastige maat) altijd bij Pretty Woman in Hillegom. Volgens hun website hebben ze alle maten t/m H.

Marie

Marie

08-04-2012 om 19:10

Livera

Hoi
Probeer het eens bij de Livera.
succes

krin

krin

08-04-2012 om 21:54

Hier?

Van deze zaak hoor ik goede verhalen: http://www.rosa-underwear.nl/
Niet helemaal naast de deur, maar misschien kan het ook online?

Marie

Marie

08-04-2012 om 23:46

Hier?

en anders hier?
http://www.charmantlingerie.nl/

Prima donna

Prima Donna is een fijn merk voor wat grotere cupmaten. Niet alleen mooi om te zien, maar de bh's zitten ook nog eens zo lekker dat je ze zelf ook met plezier draagt als niemand het ziet!
Helaas wel een duur merk, maar het geld dubbel en dwars waard. Kijk eens op www.lingerie-outlet.nl.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Wel livera

De livera bij mij in de buurt verkoopt ook Prima Donna, en nog een aantal andere merken. (oa passionata, mey, marie-jo)
Het eigenmerk van Livera is misschien meer iets voor jonge meiden met een A/B/C cup, maar ze verkopen er zeker genoeg voor vollere dames. t/m 100G hebben ze altijd meerdere modellen op voorraad hier.
De ervaren wat oudere dames hebben ze hier ook als verkoopsters.

lennest

lennest

09-04-2012 om 15:12

Marlies dekkers?

Ok, zeker niet het goedkoopste merk, maar wel heel mooi en een perfecte pasvorm. Het blijft mooi, ook na vaak wassen. Ik heb er nu 1 met voorsluiting, ik vind het handig, man vooral spannend...
Ook op internet in de outlet en in de outlet van Maas Mechelen.

Marie

Marie

09-04-2012 om 20:07

Inderdaad wiske

Hallo Wiske,
Daarom noemde ik ook al de Livera. Want daar haal ik altijd BH's van Prima Donna in maat 95F. En die vind ik mooi genoeg (en prijzig genoeg).
Groetjes

madelief

madelief

11-04-2012 om 09:12

Beverwijk

Beverwijk is niet ver van de haarlemmermeer en daar zit een lingerie outlet van Marlies Dekkers. T/m cup g geloof ik gaat het daar. Tussen de 30&40€ voor een BH.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Snuggle's

Snuggle's

12-04-2012 om 00:19

Sexy

Als je echt sexy sexy zoekt is de pabo misschien iets. Kwalitatief niet heel geweldig, maar niet zo duur en leuk voor af en toe. Alleen online te bestellen trouwens.

Hanne.

Hanne.

12-04-2012 om 08:42

Lindessa of nancy's

Je zou ook lindessa (hoofddorp) of Nencies (haarlem) kunnen proberen.

Ik zweer bij die laatste. Piep klein winkeltje, maar met super personeel. Ik roep wat ik wil, zij pakken een aantal dingen en het past bijna altijd meteen. Zullen ook niet opkijken van een grote cupmaat.

Hanne.

Hanne.

16-04-2012 om 16:38

Fijn

Fijn dat het gelukt is.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.