Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

MariaR

MariaR

27-05-2012 om 19:41

Waar posters op gewoon papier?

Hallo, ik wil posters laten drukken op gewoon papier. Dat wil zeggen wel een goede kwaliteit dik papier maar niet op fotopapier zodat het een matte glans krijgt en niet zo'n hoogglans. Hoe en waar kan dat, weten jullie dat. Of hebben jullie zelf ervaring met zo'n product?

Bedankt alvast, MariaR

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

27-05-2012 om 20:24

Copyshop

Als je nog in dezelfde stad woont als ik kun je terecht bij de copyshop bij het station. Of bij de drukker die in zuid zit aan het water beginnend met S.
Bij die laatste heb ik ooit een poster en handouts voor mijn studie laten drukken. Goede service, ze dachten mee over eventuele afsnijdingen zonder dat zelf maar te beslissen. Snelle levertijd ook. Copyshop heeft een wat mindere service vind ik, maar kan volgens mij wel klaar terwijl je (lang) wacht leveren.

(je woonde toch onder de beroemde kerk?)

Mediamom

Mediamom

27-05-2012 om 23:49

Als je..

Als je echt een matte afwerking wilt dan is drukken de beste optie, maar dat is kostbaar en pas interessant bij een flinke oplage. Als je er maar een paar wilt dan kan je kiezen voor mat papier, maar de inkt is vaak toch glanzend.

Die bij het station ben ik niet zo enthousiast over... Die met de S wel, daar laat ik bijna al mijn werk afdrukken, maar dan juist op zijdeglans, omdat je daar de inkt haast niet op ziet liggen (grote oplages gaan naar de drukker en dan kies ik juist voor heel mat papier).

MariaR

MariaR

30-05-2012 om 17:24

Reactie

sorry voor de late reactie. Ik was het draadje vergeten. Wat is afdrukken op mat papier duur zeg. Je zou toch zeggen dat fotopapier duurder is?
Bedankt voor jullie reacties en AMK: wat een geheugen!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.