Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vera*

Vera*

17-11-2011 om 11:21

Waar oorbellen kopen?

Het meisje dat dochter getrokken heeft wil graag oorbellen. Helaas is het budget maar € 2.50. Waar kan dochter leuke oorbellen vandaan halen?
De Kruidvat en de Hema zijn te duur. De Zeeman heeft wel goedkope oorbellen maar dat is niets voor een meisje uit groep 7.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Politiek incorrect

In zo'n geval zou ik niet lullig doen en stiekem voor 4 of 5 euro bij een drogist die wel-leuke oorbellen kopen. Who cares?

Ingrid

Da drogist?

bij onze DA drogist heb ik toevallig net vanochtend nog oorbellen gekocht voor 2,95. Best veel keuze en zeker niet kinderachtig of juist te volwassen (vinden ze vaak juist wel leuk).

Six

Ik weet niet of jullie een Six shop in de buurt hebben? Daar hebben ze bijna altijd rekken met afgeprijsde oorbellen voor 1 euro. Afgelopen zondag nog gezien in Amsterdam. Dochter shopt daar graag.
Hier kun je kijken voor een six shop in de buurt. http://www.openingstijden.nl/Six+Shop/
Verder misschien nog bij H&M, alleen is hun site momenteel slecht bereikbaar dus ik kan het niet voor je nakijken.

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

17-11-2011 om 11:45

Maken?

Zelf hangoorbellen maken. Halfedelsteentje in een kooitje van zilverdraad draaien en aan zo'n haakje hangen. Of een grote bloem, of veertjes bij elkaar doen. Met fimo iets maken, engelse drop ofzo en dat op een steker plakken of aan een haakje hangen.

Rosa van der Zanden

Kaaskopje

Kaaskopje

17-11-2011 om 12:22

Tip van ingridt

Ik zou net als Ingrid boven het budget gaan. Niet alleen omdat daar meer leuks in te vinden is, maar hoe goedkoper hoe makkelijker die oorbellen misschien ook ontstekingen veroorzaken.

guera

guera

17-11-2011 om 12:34

Intertoys?

bij intertoys heb je van die tienerdingen van this is it ofzoiets? met haarfrutsels, armbanden en oorbellen. Weet niet hoe duur maar wel voor die leeftijd.

An

An

17-11-2011 om 15:53

Takko en ter stal

Hier genoeg keus voor heeeel weinig.

Groet, An

Kijkshop

heeft ook altijd een wand vol (kitscherige, dat wel) oorbellen en kettingen in de aanbieding.

Margriet*

Margriet*

17-11-2011 om 16:56

Boven budget

mag vast niet want hier moet je ook keurig de bonnen inleveren, echt precies. Heeft de Wibra of Zeeman niets? Action, C&A?

De bonnen inleveren?

Hoezo de bonnen inleveren? Dat heb ik nog nooit gehoord. Oorbellentips heb ik niet, het spijt me. Maar ik geloof dat ik op z'n Ingrid boven budget zou gaan of een ander cadeautje van het lijstje zou kiezen.

Fiorucci

Fiorucci

17-11-2011 om 18:28

Genista

Hier mag een kadootje gekocht worden voor vijf euro. Als je de kassabon inlevert, krijg je die vijf euro terug van school.

H&m?

Die hebben ook goedkope oorbellen.

Of kijk eens op de markt!

meeuw

meeuw

17-11-2011 om 19:34

Action of wibra

de moeite van het kijken waard, heel goedkoop en soms best leuk.

Vic

Vic

17-11-2011 om 21:16

Intertoys

Mijn dochter heeft bij Intertoys wel eens een setje oorbellen + armbandje gekocht voor 5 euro. Alleen de oorbellen valt dan misschien wel binnen budget.

Vic

Vic

17-11-2011 om 21:18

Aanvulling

Had natuurlijk beter eerst kunnen kijken, en dan gelijk de link bijplakken:
http://www.intertoys.nl/gifts-en-bijoux/tot_5_euro/bijoux

Tango

Tango

17-11-2011 om 21:33

Etos

Heeft volgens mij wel betaalbare oorbellen of inderdaad Intertoys. Waar ik ook altijd leuke oorbellen koop voor Tangodochter, ook niet zo duur, is Bijoux Brigitte. Enorm veel keuze in zeer uiteenlopende prijzen.

Kaaskopje

Kaaskopje

18-11-2011 om 01:35

Buurtdrogist

De oorbellen moeten natuurlijk ook niet herkenbaar duurder zijn, dus als moeders van de ontvangster daar haar pillen koopt en die oorbellen ziet, dat ze geen rolberoerte van de prijs krijgt.

Ik zou trouwens behoorlijk dwarsig worden van zo'n bonnetjes-inleveractie. Het gaat ze niks aan of ik iets over of onder het budget terecht ben gekomen.
Je zegt dat nou wel, Cobi, dat je anders op water en brood had moeten leven, maar er zitten misschien wel kinderen op school uit een gezin waarvoor 3 euro al veel is, laat staan 4 euro per kind. Als je met 50 euro per week moet doen, dan is zo'n bedrag een hele aanslag op het budget.

Fiorucci

Fiorucci

18-11-2011 om 06:42

Cobi

Dan gebeurt er niks, behalve dat jij dan dus zelf het kadootje hebt betaald en het geld niet terug krijgt. Het is hier al jaren zo dat school het surprisekado betaald. Tja, en voor jou kennelijk niet,voor mensen met een uitkering is elke euro er een.

Merel

Merel

18-11-2011 om 08:41

Nou

Nou ik zou denk ik dan voor de oorbellen uit een winkel dichtbij gaan, misschien zijn die oorbellen dan € 2,95 geprijsd (je hebt ze wel hoor, zo goedkoop) en dus iets over het budget gaan. Uren winkelen voor goedkopere vind ik ook zonde van de tijd. Soms heb je trouwens ook van die afgeprijsd bakken, dan zijn ze maar 1 euro per paar (maar dat moet je maar net treffen natuurlijk)

Vera*

Vera*

18-11-2011 om 08:51

Dorp

Ik was ook niet van plan om er speciaal een uitje 'naar de stad' voor te plannen. Liever iets boven het budget dan dan heel erg veel moeite ervoor moeten doen.
Hier krijgen de kinderen € 2.50 van school al direct na het lootjes trekken. Ik hoef gelukkig geen bonnetje in te leveren.

Sjeumig... (totaal o.t.)

Totaal off-topic, maar bij terugbetaal- of voorschietacties komt het geld inderdaad ongetwijfeld uit de ouderbijdrage. Echt, ik had het nog nooit gehoord. Ik donder werkelijk achterover dat zulke bedragen als 2,50 of 3,00 kennelijk terugbetaald worden (uit de ouderbijdrage) terwijl tegelijkertijd die enorme reizen op het VO ook een soort van verplicht zijn. Dus je broer gaat naar Griekenland, maar gelukkig krijg je wel 2,50 terug van de surprise
Sorry, het heeft er niets mee te maken enzo, maar toch. Deze situatie kan gewoon binnen één gezin voorkomen.

Fiorucci

Fiorucci

18-11-2011 om 11:35

Klopt

Tuurlijk is het vestzak broekzak. Behalve voor minima, want die hoeven die ouderbijdrage niet te betalen,en krijgen ook het surprisegeld terug.. Oh en genista, voor mensen die dure reizen niet kunnen betalen is er ook een thuisblijversprogramma alhier. Elk jaar toch een behoorlijke groep leerlingen,overigens.

Jemig

Als je het nou over werkverschaffing hebt. Eerst 3.50 per kind van alle ouders innen & het daarna aan de hand van ingeleverde bonnetjes weer uitbetalen???????? En als je dan een kadootje van 4.25 hebt gekocht...krijg je dan helemaal niks terug of zo? Als straf?

Pfiew. Ik zag alweer tegen het surpriseseizoen op, maar dankzij dit draadje fleur ik weer helemaal op. Het valt hier best mee. Temeer daar middelste zoon een koiene-fan heeft getrokken & nu al heeft besloten dat ie met behulp van de hieronder ergens genoemde canon papercraft bouwplaten een groen geverfde schoenendoos gaat ombouwen tot weiland 7 gaat volzetten met zelfgeplakte koeien. Toen ook nog eens bleek dat de koe zo ongeveer slechts uit 1 A4-tje onderdelen bestond steeg de stemming helemaal tot een hoogtepunt. Het wordt nu een weiland met 12 koeien begreep ik. weer eens wat anders dan een slechtdrogende papiermachevoetbal...

Eehm

koiene zijn dus vertypte poeien. Voordat jullie denken dat jullie iets gemist hebben & massaal op youtube op zoek gaan naar deze intrigerende band-naam.

Ingrid

Vertypte poeien!?

Proest. Zelfs mijn correctieposts zijn onbegrijpelijk vandaag.

KOEIEN

KOEIEN

KOEIEN

Zo.

Ingrid.

He?

KOEIEN KOEIEN KOEIEN?

Het werden er toch 12 en niet 3???

leuke site trouwens

Fiorucci

Fiorucci

18-11-2011 om 15:43

Ehm dames

Don't shoot the messenger, ik heb het niet verzonnen hoor..)
Maar om jullie vragen te beantwoorden, ik vrees overigens wel dat er ouders zijn die rustig iets van 50 ct geven als je(bijv) vier euro afspreekt met elkaar. En ben je iets meer kwijt dan het afgesproken bedrag is dat voor eigen rekening inderdaad. En ik zeg het nogmaals, voor sommigen is 3,50 toch weer 3,50, hoe moeilijk voor te stellen ook als je zelf wat makkelijker het geld kunt laten rollen. Er zijn hier heus ouders die geen ouderbijdrage hoeven te betalen en gewoon meedelen in de feestvreugde, prima toch?

Ik schiet niet, hoor fio

Elke school zijn systeem, dat blijkt. Maar echt, als het bij ons zo functioneerde ging ik daar eens flink weerhaakjes aan hangen. Gelukkig loopt het hier vanzelf goed.

Action

Bij de Action zijn leuke doosjes met kralen en toebehoren om zelf leuke oorbellen mee te maken..kost niet veel, maar ik weet niet precies hoeveel...

Fiorucci

Fiorucci

18-11-2011 om 18:09

Nogmaals, je koopt iets zoveel mogelijk in de buurt van 5 euro. Is het bijvoorbeeld 4,75, dan lever je de bon in + 25 ct. Er ligt voor ieder kind dus een briefje van vijf klaar. Snappie?)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.