Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tonny

Tonny

15-01-2016 om 22:03

Waar ligt er nu sneeuw?

En dan bedoel ik gewoon hier in Nederland hè, niet in de Alpen of zo.

Hier niks. Maar een familielid moest wel krabben vanavond. Regio Drechtsteden.

Nergens toch?

Ik dacht alleen regen en misschien wat natte sneeuw beginnende aan de kust? Door jou vraag keek ik nog op winterrader, ik zie geen sneeuw.
Als ik uit het raam kijk ook niet, droog weer.

In Drenthe.

Een flink pak.

Astrid

Astrid

16-01-2016 om 00:11

zuid-holland aan de kust

Niets geen sneeuw, zelfs even droog en gewoon aangename temperatuur

marina

marina

16-01-2016 om 00:36

limburg

Hier in Zuid-Limburg is het wel koud maar er ligt geen sneeuw. Niet zo ver hiervandaan, in de Ardennen, schijnt het erg slecht te zijn (geweest?).

mijk

mijk

16-01-2016 om 10:25

groningen vandaag

Maar het dooit al weer...

eindhoven/den bosch

niks... tot groot verdriet van mijn kinderen!

Vogel

Vogel

16-01-2016 om 10:55

Tussen Rotterdam en Den Haag

Helemaal niks.
Jongste (12) keek gisteren mee naar het nieuws waar sneeuw werd voorspeld. Hij ging direct op zoek naar zijn skihandschoenen voor het sneeuwballen gooien maar bleek een realist: Dat zal wel weer niet bij ons zijn hè mam.
Net wel een hagelbuitje, en ik vind het met flinke wind akelig koud.

Bellefleur

Bellefleur

16-01-2016 om 19:38

Groningen

Het dooide vanochtend, daarna kwam er een flinke sneeuwbui.
Het ligt er nu nog.

Ikke wil ook sneeuw

He fijn dat er nog meer mensen op sneeuw zitten te wachten. Onder Antwerpen schijnt sneeuw te liggen. Voor mij nog 1 1/2 uur rijden....te druk programma omdat nog te doen

40er

40er

16-01-2016 om 22:01

nou

Hier in het oooooosten sneeuwt het nu ook.

Arendje

Arendje

17-01-2016 om 09:08

weer niks

ook vanochtend in de randstad geen sneeuw. Wel zonnig-fris, dat is ook fijn.

MamavanSenH

MamavanSenH

17-01-2016 om 09:24

Niks

Ik zou graag één ochtendje sneeuw bestellen. Tot een uur of 12, zodat de kinderen er eens kennis mee kunnen maken en we met ze een sneeuwpop kunnen bouwen. Moet ieder kind toch mee opgroeien maar het komt er niet van op deze manier.

Helaas laat het weer zich niet bestellen. Dus weer geen sneeuw hier.

Zeistenaar

Zeistenaar

17-01-2016 om 10:34

Midden van het land

Gisteren alleen nog een beetje natte sneeuw gehad, maar nu is hier midden in het land alles wit!

Prachtig.

Van tevoren had ik er geen zin in, maar vind het nu toch wel erg mooi. En een fijn zonnetje erbij. Kinderen vinden het ook helemaal leuk. Wel een redelijk dunne laag dus misschien dat het in de loop van de dag weer verdwijnt.

t Zuiden bij Den Bosch

Welgeteld 1 mm whahahha. De stoep/straat heeft een vaag waasje maar t gras is gewoon groen.

Andere Zeistenaar

Andere Zeistenaar

17-01-2016 om 11:10

ja, hier!

Wat leuk Zeistenaar, ik ben benieuwd wie van de forumleden je bent en waar je ongeveer woont! (ik in zo'n wijkje in Zeist-West, niet chique dus maar prima). Hoe dan ook, hier prachtig zonnig met overaal een prachtig wit laagje. Laat ik maar even met de kinderen naar buiten lopen!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.