Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tango

Tango

09-08-2011 om 21:39

Waar kopen jullie een jongenssportbroekje?

Tangozoon gaat naar groep drie en krijgt gym in een echte gymzaal met echte gymkleding. In de kleuterklassen gymden ze gewoon in hun ondergoed. Nu droeg Tangodochter met gym altijd een legging en een shirtje, maar nu moet ik dus op zoek naar een jongensgymbroekje. Waar kopen jullie dit soort broekjes? Sportwinkel o.i.d.? Ik wil niet z'n duur broekje, maar Zeeman e.d. heeft dit niet. Zo jammer dat de Hans Textiel weg is, want die hadden ieder jaar sportbroekjes liggen. Wie heeft een andere betaalbare suggestie? O ja, het moet ook nog een kleine maat zijn, 116.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Internet

..ergens een restpartijtje bij plutosport of avantisport. Of een onopvallend broekje van een shortama, hebben we ook al gedaan.

het zijn van die rare dingen die idd op de 1 of andere manier in huis moeten komen ... en die ook kwijt kunnen raken, daarom koop ik er twee tegelijk bij plutosport. hopsakee klaar.

4 euro:

http://www.plutosport.nl/shop/Shorts/Precision_Training_Korte_Broek_Micro_Streep-01718W.html

Vaak koop ik dan ook wat afgeprijsd merkspul als Sintkadootje om de verzendkosten eruit te hebben. Of een trainingsjack ofzo.

Ik vind het prijsverschil met sportwinkels in de stad enorm groot. Echt de moeite waard.

Angela67

Angela67

09-08-2011 om 21:53

Geslaagd bij bristol

Is die bij jou misschien ook? Of Scapino (volgens mij als de winkels wat groter zijn, hebben ze meer dan alleen schoenen).
Groet,
Angela

liora

liora

09-08-2011 om 22:13

Bristol

Ja ik heb er eentje bij Bristol op de groei gekocht toen hij naar groep 1 ging. En nu net tegen het einde van groep 4 is zoon overgegaan naar een korte broek van H&M.

Niet echt een kostenpost dus!

Bij scapino

en daar zijn ze nu nog in de aanbieding, zeker die kleine maatjes die blijven nogal eens over.

Tango

Tango

10-08-2011 om 11:42

Scapino

Zal ik eens gaan kijken, die zit nog aardig op de route. Bristol hebben we ook, maar echt in zo'n uithoek waar je nooit komt.
Bestellen via internet vind ik eigenlijk geen optie, omdat ik verder niets nodig heb. De stad moet ik zowieso in want ik moet ook nog een etui en een agenda scoren.
Bedankt voor de reacties.

Hema en h&m

Die hebben korte joggingbroekjes. De hema heeft aan het begin het schooljaar altijd een goedkope sportkledingcollectie. Ik haal daar ieder jaar een trainingspak vandaan.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.