Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Lientje

Lientje

28-07-2013 om 21:32

Waar koop ik zo'n bh zonder naden en beugel

Ik heb een tijdje geleden bij de Plus supermarkt een bh zonder naden, zonder beugel, heel zacht en comfortabel gekocht. Ik draag deze bh s nachts, als hij in de was is en ik er dus geen draag s nachts slaap ik niet goed. Ik ben er dus echt aan gehecht, ha,ha. Alleen waar kan ik hem kopen. Bestel liever niet online. Weet iemand een winkel die deze bh verkoopt? Alvast bedankt!

Marie

Marie

28-07-2013 om 22:39

Ahh bra?

Je bedoelt een Ahh bra?
Ga eens naar een braderie of de markt, daar vind je ze wel. Trouwens hier hingen ze laatst gewoon bij de C1000.
En anders online

http://www.ahhbrah.nl/furniture/ahh-bra-177.html
succes

toto1

toto1

28-07-2013 om 23:33

Action

Bij de action hebben ze ook hele fijne beha's zonder naden en beugels! Voor een fijn prijsje.

neteret mut

neteret mut

29-07-2013 om 08:36

Blokker

heeft de belvia-bh, of iets dat kwa naam erop lijkt. Dit soort bh,s draag ik gewoon overdag, 's nachts draag ik geen bh. op de markt heb ik er ook wel gekocht en in een plaatselijke ( heel erg grote) supermarkt, vroeger vooral in de hema (volgens mij hebben ze ze daar niet meer)

Markt

Hier elke woensdag dezelfde kraam. Allerlei maten en kleuren van de regenboog

Lientje

Lientje

29-07-2013 om 22:46

Bedankt!

Ja, die zocht ik! Ik heb hem toch maar besteld in 3 leuke kleuren. Dat is toch wel zo makkelijk, aangezien ik bijna op vakantie ga en ze graag meeneem. Dan zal ik zeker goed slapen. Voor overdag vind ik ze te weinig steun geven maar voor s nachts ideaal. zit zo lekker.

Prenatal

Stevige bh's (het zijn een soort stevige topjes) die ook kunt dragen wanneer je niet zwanger bent.

Ideaal.

zie hier een link:

http://www.prenatal.nl/shop/positiemode-Lingerie/Prenatal-Pr%C3%A9natal-meegroei-bh-98511.htm?startValue=&rangeValue=&prevVisit=&id=98511

of bedoel je dit niet?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.