Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Barvaux

Barvaux

06-05-2015 om 14:47

Waar koop ik rode sportieve veters in een echte winkel?

Ik dacht dat het een makkelijk klusje was; jongste wilde rode sportieve veters van 120 lang voor in zijn nieuwe schoenen maar het was toch lastiger (twee schoenenwinkels geweest). Online kan ik ze zo vinden maar wie heeft er nog tips voor een echte winkel?

Barvaux

Barvaux

06-05-2015 om 14:48

Oja

Online heb ik ze bijv gevonden en dan wordt het inclusief verzenden 7 euro en dat vind ik wat gortig voor schoenen van 50 euro van Nike

Marie

Marie

06-05-2015 om 14:53

sportzaak?

Probeer het eens bij een sportzaak.

Thursday Next

Thursday Next

06-05-2015 om 14:54

Bristol?

Ik weet niet of ze daar ook veters van 1.20 hebben maar we hebben daar wel mooi gekleurde veters gekocht.

Barvaux

Barvaux

06-05-2015 om 15:02

nee

We hebben hier een prima sportwinkel maar alleen maar gewone witte en zwarte en van die dingen die je niet hoeft te strikken.

Ik ga vooruit, ik heb nu twee paar veters zonder verzendkosten voor 6 euro maar kom op zeg, ik moet toch gewoon naar een winkel kunnen voor 3 euro?

Bristol heeft ook van die ulace: http://www.bristol.nl/nld/10208307-60-10208307-60.html Verder kan ik niets vinden op de site.

Noet

Noet

06-05-2015 om 15:17

hakkenbar

de gemiddelde hakkenbar verkoopt ook vele soorten veters. Anders schoenwinkels.

inderdaad: hakkenbar

De schoenmaker/hakkenbar heeft hier meer veters hangen dan de schoenwinkel. Viel mij vandaag op, toen ik op mijn reservesleuteltje stond te wachten

Maar weet niet of ze rood hebben en 1.20. Alternatief: wit en een tinnetje Dylon.

Groeten,

Temet

Barvaux

Barvaux

06-05-2015 om 20:14

Temet

Haha Dylon, goed idee maar dan ga ik maar voor rode en witte veters voor 6 euro

Tijgeroog

Tijgeroog

06-05-2015 om 20:50

Niet gevonden

Mijn zoon wilde die vorig jaar voor in z'n wandelschoenen. Ook niet gevonden. Misschien bij een buitensportzaak, maar die was te ver weg.

tride

tride

06-05-2015 om 21:52

coach

bij winkel Coach verkopen ze deze veters. Een heel bord met kleurtjes.

http://www.sneakershop.nl/accessoires/veters.html?gclid=COqGzcTxrcUCFWgOwwodFJkARQ

Barvaux

Barvaux

06-05-2015 om 22:02

Tride

Helaas ook 5 euro verzendkosten en daarmee kom ik op 8 euro ;(

Barvaux

Barvaux

06-05-2015 om 22:14

oja

Voor eventuele latere meelezers: http://www.clubveters.nl/ dit is tot nu toe de goedkoopste die ik vond. Morgen zal ik eens bij een hakkenbar langs gaan.

+ Brunette +

+ Brunette +

06-05-2015 om 22:20

Goeie website.

Bij aankoop van twee paar veters geen verzendkosten, zag ik.

Barvaux

Barvaux

06-05-2015 om 22:32

yep brunette

Yep, dat zei ik al eerder maar ja, ik heb er gewoon geen twee nodig en het wordt een beetje een principedingetje geloof ik. Veters verpakken ze vaak in materiaal waardoor de verzendkosten idioot hoog worden. Voor minder dan 2 euro moet het ook kunnen.

tride

tride

06-05-2015 om 23:47

coach

je begreep me verkeerd barvaux. Bij Coach verkopen ze die veters en dat is gewoon een sneakerwinkel/keten dus niet online. Die link was het voorbeeld van de veters

Barvaux

Barvaux

07-05-2015 om 06:27

oh ok

Ik ken die hele winkelketen niet. Vandaar

Barvaux

Barvaux

07-05-2015 om 17:33

Noet en Temet: bedankt

Inderdaad, de hakkenbar! Geen moment aan gedacht, daar kom ik nooit maar een heel assortiment aan veters zelfs in twee diktes! Jongste is helemaal blij en ik geef toe: hij heeft smaak, rode veters passen veel beter in zijn nieuwe schoenen dan grijze!

neteret mut

neteret mut

07-05-2015 om 21:18

action

daar zag ik vandaag ook gekleurde veters (geen rode maar welke kleur het ook al weer wel was ...?) Er zitten 2 paar in een zakje voor 69 cent. En waar jij minder aan hebt, ik heb nog een pakje met 4 paar gekleurde in een la liggen. Gekocht voor 2, 70 in een supermarkt maar welke staat er niet op ( ieg belgische)

fijn dat t gelukt is.

Hier hebben ze ze ook bij Scapino en de Intersport.

Barvaux

Barvaux

08-05-2015 om 18:50

Lilian

Nou hier niet bij de Scapino en ook niet bij sport2000. Wel dus van die losse ulaces....

oo hier wel bij Scapino

In een doosje op de toonbank in alle kleuren? Zou dat een artikel zijn wat per winkel ingekocht kan worden?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.