Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vera*

Vera*

22-11-2014 om 22:25

Waar koop ik portemonnee voor dochter?

Ik zoek voor mijn dochter een leuke portemonnee. Ik ben op zoek op het www maar heb niets leuks kunnen vinden dat ook nog een beetje betaalbaar is.
Mijn dochter is 15 en houdt vooral níet van roze en hartjes.
Waar kan ik nog kijken?

Katniss

Katniss

22-11-2014 om 22:32

Primark

Bij Primark hebben ze heel veel goedkope portemonnees.

Juno

Juno

23-11-2014 om 09:33

Wereldwinkel

En de v&d. Beiden hebben in de winkel andere modellen dan via de webshop. Hema. En wat zoek je, een billfold, een groot ding waar ook haar telefoon bij kan, een minimalistische portemonnee voor enkel wat geld en hooguit één pasje?

Kaaskopje

Kaaskopje

23-11-2014 om 11:24

Primark

Heeft geen webshop toch?

Katniss

Katniss

23-11-2014 om 11:28

Oooh

Www, had ik over het hoofd gezien. Een portemonnee wil je toch even vasthouden voor je hem koopt. Dat is geen aankoop die je zomaar even doet

Hema

Mijn puber heeft een mooie van de Hema. Is toevallig wel met wat roze maar ze hebben er genoeg. Prima te betalen en goede kwaliteit.

+ Brunette +

+ Brunette +

23-11-2014 om 19:29

Hema

De Hema heeft een ruim assortiment met goede kwaliteit voor een redelijke prijs (hè, het lijkt wel reclame).

Puck

Puck

26-11-2014 om 09:46

mini in the box

Mini in the box en dealextreme zijn internetwinkels waar wij goede ervaringen mee hebben voor allerhande gadgets.

Vera*

Vera*

07-12-2014 om 14:34

En het is geworden

Donderdag was ik bij een winkelcentrum in de grote stad en daar ben ik geslaagd.
Ik heb bij Claire's eentje gekocht met een poezenhoofd er op met oortjes en wiebeloogjes.
Ze was erg blij met dit sintkadootje (ondanks dat die best wel roze was)
Het lastige was dat ik haar geen te grote (in de mode nu) portemonnee wilde geven omdat ze maar kleine handjes (maat 140) heeft.

+ Brunette +

+ Brunette +

08-12-2014 om 01:49

Gek is dat, hè?

Ze is net als mijn dochter. Die houdt ook helemaal niet van roze maar soms kan het opeens wel. Laatst nog schoenen met een opvallend roze randje. Ik heb haar meermalen gevraagd of het echt niet erg was want het waren dure schoenen. Maar ze draagt ze met plezier.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.