Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Waar koop ik nu een zwembroek?

Oudste zoon van zes heeft dringend een nieuwe zwembroek nodig. Ik weet alleen niet zo goed waar ik moet zoeken, Hema e.d. hebben in de winter geen zwemkleding in het assortiment. Ook sportzaken richten zich nu vooral op winterspul. Online ben ik meteen weer zoveel verzendkosten kwijt. Iemand een goeie tip?

Chris

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
krin

krin

06-12-2010 om 13:49

Toch sportzaak

Bij een middelgrote, plaatselijke sportzaak heb ik twee weken geleden nog een zwembroek gekocht, dus het moet kunnen.

Vic

Vic

06-12-2010 om 13:58

Sportzaak

Dochter van bijna 6 is vorige maand begonnen met zwemlessen. Stad en land afgelopen voor een badpak, want ook bij de meeste sportzaken is het assortiment heel beperkt in de winter. Uiteindelijk had ik (in maat 122) keuze uit twee badpakken, eentje lelijk, het andere peperduur (40 euro, wat ik een hele prijs vind voor een kleuterbadpakje). Tja, het is toch die dure geworden. Helaas heeft dochterlief ineens een groeispurtje gemaakt, waardoor hij nu eigenlijk wat krap zit. Hopelijk komt de voorjaarscollectie vroeg volgend jaar.

ChrisH

ChrisH

06-12-2010 om 14:06 Topicstarter

Vic

Ik had bij Plutosport al wel een Speedo-zwembroekje gezien van 4,95, maar vond de 5 euro verzendkosten in verhouding veel te hoog. Maar goed, als ik dan lees dat jij 40 euro hebt uitgegeven voor je dochters badpak, dan valt een tientje inclusief verzendkosten nog best mee.

Ik hoop dat je dochter even uitgegroeid is.

Chris

Wel internet

wehkamp, kleertjes.com of hm.com en dan direct allerlei andere spullen in de aanbieding erbij kopen.

klaas

klaas

06-12-2010 om 15:15

Vorige week

Vorige week heb ik bij de intersport nog zwemkleding zien hangen.Ik geloof dat het voor een groot deel restanten van afgelopen zomer was maar dat maakt verder niet uit.

ChrisH

ChrisH

06-12-2010 om 15:41 Topicstarter

Bijkomend probleem

Zoon heeft kledingmaat 116/122, maar ook zulke smalle billetjes dat hij volgens mij verzuipt in zwembroekmaat 116. En in de maten daaronder is online niks te krijgen. Misschien moet ik het gewoon proberen, het is tenslotte rekbare stof

K.ersje, inderdaad mooie spullen op de site die je noemt, maar het gaat hier gewoon om een zwembroek voor zwemles dus ik wil er eigenlijk niet heel veel geld aan uitgeven.

Vic, bij Plutosport is de zwemkleding nu fiks afgeprijsd, misschien moet je eens kijken voor je dochter.

Manda, h&m, wehkamp en kleertjes.com hebben momenteel niks voor hem qua zwemkleding

Bedankt voor jullie tips in ieder geval.

Chris

Fiorucci

Fiorucci

06-12-2010 om 16:20

Bij www.neck.com hadden ze zwemgoed te koop vorige week, kijk even!

C&a?

Daar hebben ze soms nog wel iets hangen. Weinig keus, lage prijs. Je zou het kunnen treffen.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

C&a?

Daar hebben ze soms nog wel iets hangen. Weinig keus, lage prijs. Je zou het kunnen treffen.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

judiths mama

judiths mama

06-12-2010 om 19:05

Marktplaats

en dan zoeken op 'nieuw', zou ik tenminste wel doen met zwemkleding. Misschien ook goedkoper in de verzendkosten.

Tijgeroog

Tijgeroog

06-12-2010 om 21:17

Vic en wehkamp

"Hopelijk komt de voorjaarscollectie vroeg volgend jaar. "

Maak je geen zorgen. Ik kocht afgelopen week skihandschoenen in een sportwinkel, en ik vroeg of er nog meer binnen zouden komen. Nee hoor, dit was het laatste van dit seizoen... Dus de zwemkleding kan er binnenkort weer in.

Ik zou trouwens eens bij Wehkamp kijken.

Vic

Vic

06-12-2010 om 21:39

Wehkamp

Ik heb even gekeken maar er is niets in maat 122/128, alles uitverkocht. Ik weet ook niet zo goed welke maat ik moet hebben. Dochter is 117 cm lang, maar het badpakje maat 122 geeft toch al rode striemen op haar schouders. We hebben nog wel een bikini liggen, maar dat lijkt me ook niet zo fijn voor de zwemles.

ChrisH

ChrisH

06-12-2010 om 21:56 Topicstarter

K.ersje

Ik heb even gekeken en hij heeft nu een zwembroekje maat 98 (ahum). Dat wordt dus nu echt wel te klein, dus maat 104/110 zou misschien wel goed zijn.

Ik zoek eigenlijk een zwembroekje zoals in de link van Manda (dank). Zit nu te twijfelen over de kleur van dat broekje en of ik zin heb om het via Marktplaats te doen.

Chris

Vera*

Vera*

07-12-2010 om 09:11

Vic

Ik heb nog wel een badpakje liggen van Speedo.
Als je interesse hebt kun je mailen naar crocusbolletje @ gmail . com

Vera

ChrisH

ChrisH

07-12-2010 om 14:10 Topicstarter

K.ersje

K.ersje, heel erg bedankt voor je aanbod om eens rond te kijken in de buurt, dat is aardig van je. Ik ben vanochtend na het boodschappen doen even langs C&A gereden, maar daar hadden ze alleen winterkleren en -accessoires voor kinderen, niks van zwemkleding te bespeuren (is ook klein filiaal).

Inmiddels heb ik een mailtje gewaagd aan het zwembroekje in Manda's link op Marktplaats. Mocht dit niks worden, dan maak ik graag gebruik van je aanbod.

Chris

soepstengel

soepstengel

07-12-2010 om 14:17

Bij scapino

online is er nog 1, maat 122.

ChrisH

ChrisH

07-12-2010 om 16:11 Topicstarter

Gekocht

Nou, mijn bod op MP is geaccepteerd. Met dank aan Manda heb ik als het goed is binnenkort het felbegeerde zwembroekje in huis! Zoons oude zwembroekje was trouwens niet maat 98, maar maat 92. Maar het werd nu echt wel duidelijk te klein, hopelijk gaat maat 110 een beetje passen

Iedereen bedankt voor het meedenken, en Vic jij ook nog succes gewenst!

Chris

Trix

Trix

07-12-2010 om 16:51

Perry sport

Bij onze plaatselijke Perry hadden ze juist een heel rek vol hangen. En nog afgeprijsd ook!
Heb daar een heel leuk badpakje gescoord van hun eigen merk voor €9,00

Bristol

Had zaterdag hier in de buurt ook nog een restjesrek met zwemspul hangen. Misschien daar ook nog even kijken?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.