Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Prakje

Prakje

26-05-2013 om 16:02

Waar koop ik een harem/dansbroek voor een jongen?

Voor de zoon (bijna 10) van mijn vriendin ben ik op zoek naar een harem/dansbroek. Hij zit op Hip Hop en wil graag een zwarte broek met laag kruis en smalle pijpen, van jersey/joggingstof. Hij is heeeel tenger dus liefst met een verstelbare taille. Hij heeft ongeveer maat 140/146 denk ik.

ik google me suf, maar kan ze niet vinden...

Heeft iemand een tip?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Merel

Merel

26-05-2013 om 17:42

Zelf maken

Ik geloof dat ik die gewoon zelf dan maar zou maken, zeker als het ook nog eens een heel smal modelletje moet zijn. Harembroeken zijn heel makkelijk te maken, dus zoek iemand met een naaimachine en het klusje is zó geklaard, zwarte joggingstof moet ook makkelijk te vinden zijn en dan zwarte manchetten en tailleband, maar daar kan je ook een elastiek in rijgen.

Prakje

Prakje

26-05-2013 om 19:44

Zelf maken....

Zou ik wel kunnen, maar dan moet ik wel een patroon hebben

Enig idee waar ik die kan vinden?!

Merel

Merel

26-05-2013 om 23:39

Google

Als ik google op patroon harembroek kom ik er meteen eentje tegen en een beschrijving van degene die hem gemaakt heeft. Dit is een volwassenen model maar als je dit verkleint moet het denk ik prima lukken voor een kind (als je de maten van het kind maar hebt) het luistert bij zo'n los model niet zo nauw.

Action

Jongste doet hip-hop en heeft ook jongens in de groep. Die dragen gewoon zo'n harembroek van de action (5 euro dacht ik), maar dan een iets grotere maat dan de meisjes. Zodat ie iets meer floddert. Van jersey inderdaad.
groeten albana

O.t

Lezend op mijn Aaifoon is de titel van je bericht "waar koop ik een harem"... Ik had gelijk een heel ander beeld bij

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.