Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Guusje

Guusje

08-05-2012 om 09:21

Waar koop ik een goede vlieger

Met Hemelvaart gaan we een paar dagen naar Noordwijk aan zee en de kinderen willen aan zee gaan vliegeren. Na een aantal miskopen (o.a. van Action) willen we nu een vlieger die ook echt in de lucht blijft.
Waar koop ik een goede vlieger geschikt voor kinderen van 8 en 9? Mag een winkel in Noorwijk zijn maar ook landelijke ketens.
Ook andere tips voor Noordwijk zoals kindvriendelijk restaurant en activiteiten zijn welkom

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Vliegershop

In Leiden heb je de vliegershop, vlakbij parkeerplaats Molen de Valk. Leiden is sowieso leuk voor als het regent (veel musea met kinderactiviteiten). Volgens mij heeft de vliegershop ook een webwinkel, maar daar heb ik geen ervaring mee.

Kaaskopje

Kaaskopje

08-05-2012 om 10:45

Kan het niet vinden

Wie weet is de zaak inmiddels weg, maar wij hadden in de stad een atelier waar 'ambachtelijk' vliegers werden gemaakt. Ik kan er geen info over vinden. Ik heb wel deze website voor je gevonden: http://www.vliegers.com/shop/vliegers/eenlijns.html

amk

amk

08-05-2012 om 11:59

Klopt kaaskopje

Die shop naast de parkeergarage is weg, viel mij een paar weken geleden ook op. Heb er regelmatig materiaal gehaald toen ik nog vliegers naaide (15 jaar geleden of zo)
De hype is een beetje over.

Bries

De strandtent Bries is leuk. En als uitstapje kan je naar Space Expo.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Kaaskopje

Kaaskopje

09-05-2012 om 01:15

Amk

Ik vermoedde al zoiets

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.